Co[]V[]bster Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Er dette spillet "ute av verden"? Lenke til kommentar
B2S Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Tja, det står i hylla, utvilsomt danket ut av spill som Neverwinter Nights og ikke minst Operation Flashpoint - Resistance... Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Venter i spenning på online-opplevelser når jeg får bredbånd, pluss de kommende mod-ene! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Gikk liksom litt fort lei dette spillet, det var jo kult, men hadde ingen holdbarhet, gameplayet ble for kjedelig etter en stund.. synd, for ideen var god Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg gikk veldig fort lei av dette spillet, nå for tiden spiller jeg jk2 eller nfshp2!!! Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Noen av mod-ene har tenkt å putte hester inn i spillet! Og det er lett å se at de tar det seriøst, se bare denne mod-siden (jeg tror ikke det var de med hestene, da) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Det var en stund siden jeg hadde spillt dette spillet, men jeg tok det opp igjen i går kveld, da var det kult igjen :smile: Hva slags character pleier dere å bygge opp? Battle magic fyr, nature magic fyr, combat fyr, eller hva da? Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Melee. Men jeg mistet brått lysten på å fortsette Single Player da PC-en klikka og jeg måtte formatere. Holdt på i "Droog Village", og hadde ingen sikkerhetskopi av save-fila. Venter som sagt på bredbånd for å starte på nytt med kun MP-spilling. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Når du får bredbånd kanskje vi skulle ta og spille det sammen? Cooperative. Om du er interessert så er det bare å sende meg en e-mail på: [email protected] Greit å ha noen å spille sammen med, runne spillet. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 hadde dungeon siege LAN for noen måneder siden. en hel helg med bare DS... ble litt lei etterpå, men multiplayeren var knallkul helt til alle ble LV.58. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 mener du LVL 58? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 eg spelte igjennom det...+1 time online så sletta eg det Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 spilte gjennom det 1 gang med archer (lvl 55 eller noe) kom ca. halveis med en combat magic fyr, og ca. halveis med en melee. Sletta det etter en måned eller noe. Veldig gøy spill, men ikke så lenge. Noe som jeg synes er skikkelig dårlig er at i en hule er det metallmonstre og diverse tankser og minihelikoptre og folk med flammeskastere. Jeg tok selfølgelig en flammetanks med 2-4 piler. Man kunne jo plukke opp minigun, flammekaster og granatkaster (som forresten var litt dårligere enn buen min!) Heldigvis har jeg bare funnet dette i en hule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå