Kenneth Dammyr Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei Skal hive alle klærne i maskina nå, og setter det alltid på 40 grader for det funker. Men så har jeg fått en ny bukse som det står 30 på. Og jeg vil nødig at den krymper... Pleier de å overleve 40 grader hvis det står 30? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei Skal hive alle klærne i maskina nå, og setter det alltid på 40 grader for det funker. Men så har jeg fått en ny bukse som det står 30 på. Og jeg vil nødig at den krymper... Pleier de å overleve 40 grader hvis det står 30? 7788109[/snapback] 40 grader skal nok funke fint det. Trur ikke klærne "dør" av 10 grader ekstra. Kanskje de etterhvert vil slites litt fortere. Er vel litt finere stoffer, som f.eks silke, man skal være litt mer forsiktige med. Pantera Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Da henger den å tørker etter å ha kjørt 40 grader. Noen ba meg strekke og dra i den etter vask, så vi får se om det hjelper. Så krysser vi fingrene Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du vrengte buksen da du vasket den? Uansett, den strekkingen kan du gjøre over f.eks trappa, da du tar tak i midja på buksa, slenger beina opp i lufta og drar til deg buksa, slik at de liksom smeller mot deg igjen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Du vrengte buksen da du vasket den? 7789572[/snapback] Oh yeah Det ser bra ut nå. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det aller beste er nok 40 grader, ja. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vasker ingenting på 30 grader, og det har nå funket fint for min del ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå