KjellV Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Noen som har erfaringer med dette kabinettet? Sliter litt når jeg nå skal bygge PC i det. Hvordan fester man den dingsen som skal være der man skrur fast PCI-korta? Kan ikke helt skjønne det.. :$ Noen som vet det? Er nød her.. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Makan te hastverk da... Bumpe tråder etter 25 min... neinei.... Når det gjelder den feste dingsen, så skal den på etter du har satt i korta. Og den skal monteres på utsiden av kabinettet, med "bulken" ut. Tror det var sånn det var... :wink: Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Billige og greie kabinetter, har kjøpt et selv (til en annen) og han er fornøyd. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Gadd ikke sette dem i jeg :razz: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du må stikke den dingsen fra innsiden slik at den "bulen" stikke ut.. det ser ikke ut som om det går,men det gjør det tenk det at dette er sett fra siden: -------------------------------- I I her er insiden av kabinnettet I I I _____ <-- I dytt den dingsen slik: <-- I_____ I I I I -------------------------------- Er jeg ikke flinke med ASCII :razz: _________________ Intel P4 [email protected] ghz NW Abit BD7-II Raid Samsung Pc2700 DDR 166@200 Cas2 Vannkjølt Hansol H711S (Silver) LCD :grin: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Prog_Kick på 2002-11-29 19:17 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Prog_Kick på 2002-11-29 19:18 ] Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 eg har eit slik karbinet på ein pc her det funger heit fint, det er litt lite då.. eineste problemet eg hr med det at eg ikkje får pressa inni diskett stasjoen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Takk for hjelpen. Beklager bumpen men hadde det fryktelig travelt.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå