MikkelRæv Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei jeg har en Pickup og tenker på å få inn ett greit bra høyttaler sett. Har idag en ganske god forsterker, mener jeg. Boschmann Z-8188X boschmann Har noen pioneer høyttalere i døra jeg kjøpte for 700kr noen år siden, husker ikke typemodell. Lurte litt på å presse noen 6x9 i kasse bak setet, er det lurt? noen som har bedre forslag til bedre lyd, har ikke mye plass å bygge på i en pickup. Har ikke tenkt så mye på pris enda, men ikke alt for dyrt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 hva med komponent sett oppe i taket bak deg? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 En kasse med 6*9 tommere bak setet, vil ikke gjøre noe større, siden sete er i veien. Festing i take høres ut som en god ide. Dessuten bak sete vil du jo ha 2 ti tommere i lukket kasse Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har du ikke plass til et komponent-sett framme i pick-upen? Pluss eventuelt en liten sub-kasse bak Har selv en Mazda B2600 pick-up der det er plass til 4" høyttalere inni dashboardet og diskantene kan jo plasseres hvor som helst (helst foran deg selvsagt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå