bar10r Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har rydda litt på pc`n min og funnet noen filer.Men jeg får ikke spilt de av. Filene heter sånt som " 02-Track-02.ogg " under står det SFK fil.Noen som har tips på hvordan en kan spille av filen slik at jeg hører hva det er Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ingen lyd ekspert her? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) .ogg støttes av de fleste mediespillere, bl.a Winamp. Hvis ikke kan du laste ned VLC, som har støtte for de fleste filformater. Mer informasjon Ogg er lydfiler med omtrent dobbelt så god kvalitet som MP3, en OGG på 96kbps tilsvarer en MP3 på 192kbps Endret 24. januar 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 jeg får fremdeles ikke spilt av filene.Vlc har jeg brukt lenge og har hjulpet meg med vanskelige lydfiler før men den klarer ikke disse.Har også prøvd via linken du la ved å legge inn ogg codecs til windows. De filene jeg har er på størrelse 25 kb og opp til 50 kb.Kan det hende på grunn av størrelsen jeg ikke hører noe? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Bare å laste ned en OGG Converter da vel EDIT:Filene var kanskje litt små ja Er nok ikke mye lyd i de Endret 24. januar 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå