Gå til innhold

3GSM i 2007

Anbefalte innlegg

Er det noen mulighet for at vi får se oppfølgeren til 3250 på 3GSM? Så patent bildene til Nokia og likte det jeg så. En musikk telefon fra Nokia med 3G, EDGE, HSDPA og (forhåpentligvis) et dugelig kamera vil nok lokke fram de store lappene hos musikk og mobil freaks rundtom i landet. :love::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen mulighet for at vi får se oppfølgeren til 3250 på 3GSM? Så patent bildene til Nokia og likte det jeg så. En musikk telefon fra Nokia med 3G, EDGE, HSDPA og (forhåpentligvis) et dugelig kamera vil nok lokke fram de store lappene hos musikk og mobil freaks rundtom i landet. :love:  :thumbup:

7904951[/snapback]

Vi vil se minst en musikk mobil fra nokia

:)

Lenke til kommentar

Jeg bare synes det er litt skremmende at en produsent som SE står alene om å ikke få til dette. Og nei, jeg er ikke Nokia merke-fan, jeg ser på design, kvalitet, funksjonalitet og pris.

Og hva er dette Cybershot og Walkman hypet, når ble det viktigere enn komunikasjons muligheter i en mobiltelefon?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Da er det uforståelig for meg hvorfor de ikke "vil ha det" i en telefon. Forbrukerne vil jo ha det, hvorfor vil ikke SE?

7909627[/snapback]

Sjønner ikke hvorfor dette diskuteres enda. Amobil lanserte nylig en artikkel som svarte på hvorfor ikke se lanserer mobiler med 3g og edge.

Håper mer på 3g og wlan for min del :p

Lenke til kommentar
Det jeg ikke forstår er hvorfor SE ikke lanserer nesten noen EDGE-mobiler, f.eks K790i i og med at EDGE er mye viktigere i Norge da vi har marginal 3G-dekning.

7916156[/snapback]

Nokia har patentet på EDGE, og alle der vil benytte det, skal betale licens til Nokia (har jeg fået at vide fra en mobilmand). Derfor har S//E det sikkert dårligt med, at skulle betale Nokia, for at få lov til at bruge det.

Der kom iøvrigt ikke nogen nye telefoner fra S/E på 3GSM. De kunne nok ikke nå at få de nye covers klar til den gamle teknologi :tease:

Endret av mtc2300
Lenke til kommentar

Samsung kommer med musikk og video modeller, 3 serier, minst 10 modeller.

Nokia kommer til å vise bra saker, og Moto, som hittil har ligget lavt og ikke har vist noe nytt på lenge.

Jeg trodde vi var ferdig med EDGE samtalen?

Åpne opp i såfall en egen tråd om emnet...

Lenke til kommentar
Og når kommer K800i sin oppfølger? Trist om SE skal bryte rekka etter å ha lansert K700i i 04, K750i i 05, K800i i 06 hver vår.

7925089[/snapback]

Den får vi se i Mars, jeg kjører en tråd (en ny tråd) med den og noen til mht neste presentasjon.

Navnet er ikke overaskende K850i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...