Gå til innhold

3GSM i 2007


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne fortelle litt om 3GSM og hva vi vil se her.

Som tidligre nevnt er det mye som skjer i 2007.

La oss se hva vi vil få presentert:

 

Nokia, kommer med 15 nye modeller, bl.a 2 WM modeller med TS.

Tre nye E serier.

 

Samsung presenterer 20 nye modeller, bl.a en 20 megapxl kamera mobil, (tiltenkt det asiatiske marked)

 

SE viser også nye modeller, flere cybershot modeller, bl.a 5 mega pxl kamera modellen (Sofia), UIQ++

 

LG, viser 10 nye modeller.

 

Sagem og Alcatel viser også frem noe nytt.

 

:)

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette høres spennende ut. :thumbup:

er det noen internettsider eller noe man kan gå innpå for mer info, en 3gsm side?

eller vil amobil dekke dette brukbart? :p

Samsung presenterer 20 nye modeller, bl.a en 20 megapxl kamera mobil, (tiltenkt det asiatiske marked)

 

20megapxl... det var da voldsomt! :omg:

Endret av hernil
Lenke til kommentar

SE viser også nye modeller, flere cybershot modeller, bl.a 5 mega pxl kamera modellen (Sofia), UIQ++

 

:)

7787870[/snapback]

 

 

Ser du korrigerte på Sony Ericsson til at de skulle presentere 12 mobiler på 3 GSM til at de "også vil vise modeller". betyr dette at det har komt flere endringer eller at du hadde feile kilder?

 

Også stusser jeg litt, SE har jo begynt og promotere W880 på denne linken http://www.iwantmyw880.com/ og dette løpet starter visst 3/2-07, vil vi da se W880 offisielt presentert før dette? :hmm:

Lenke til kommentar

SE viser også nye modeller, flere cybershot modeller, bl.a 5 mega pxl kamera modellen (Sofia), UIQ++

 

:)

7787870[/snapback]

 

 

Ser du korrigerte på Sony Ericsson til at de skulle presentere 12 mobiler på 3 GSM til at de "også vil vise modeller". betyr dette at det har komt flere endringer eller at du hadde feile kilder?

 

Også stusser jeg litt, SE har jo begynt og promotere W880 på denne linken http://www.iwantmyw880.com/ og dette løpet starter visst 3/2-07, vil vi da se W880 offisielt presentert før dette? :hmm:

7793331[/snapback]

 

Jeg var litt optimistisk for å si det slik, men det er for tidlig, Bravia vil ikke bli visst i denne forbindelsen dessverre.

Ergo, antallet går ned...

Er en annen ting som er uvisst også, så jeg kunne ikke fastslå det nøyaktige antallet lenger dessverre.

Ang W880, den blir hypet, ja jeg vet den kanskje ikke ser så bra ut på bilder, men i RL, tror jeg det er flere som vil være mer positive.

La oss vente å se.

 

:)

Lenke til kommentar

Nokia vil bruke Windows Mobile. De styres vel først og fremst med penn. Dette kommer nå i 2007.

 

Senere vil de, muligens, legge til støtte for TS i fremtidige versjoner av Series 60. Hvordan de da ordner dette får vi finne ut av siden, men de Nokiaene som kommer med TS nå bruker velkjente Windows Mobile.

 

Aeon bruker brenselceller, og den får vi neppe se på en stund. Nokia pleier å vente litt til teknologien, og behovet, har modnet seg litt, så blir nok en del år til.

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at Nokia taper på å ikke lansere Aeon da jeg mener denne modellen er en direkte konkurrent til iPhone og Prada. Dem kommer til å tape markedsandeler på dette segmentet og dermed lar konkurrentene få et forsprang og dermed få fotfeste og når Nokia lanserer Aeon blir det vanskelig å selge. Sett fra et markedsførings-perspektiv ;) Men for all del, jeg ønsker denne telefonen velkommen med tradisjonelle batterier ;) Ble litt off topic men :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg mener nå at Nokia taper på å ikke lansere Aeon da jeg mener denne modellen er en direkte konkurrent til iPhone og Prada. Dem kommer til å tape markedsandeler på dette segmentet og dermed lar konkurrentene få et forsprang og dermed få fotfeste og når Nokia lanserer Aeon blir det vanskelig å selge. Sett fra et markedsførings-perspektiv ;) Men for all del, jeg ønsker denne telefonen velkommen med tradisjonelle batterier ;) Ble litt off topic men :whistle:

7884090[/snapback]

Ville heller hatt en N95 enn Prada-telefonen fra LG :)

Gleder meg til 3GSM! Håper SE slår på stortromma, for skal ha meg ny mobil i mars/april/juni. Hvis ikke blir det N95 :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...