Gå til innhold

USB Hub for flere usbenheter, lagg?

Anbefalte innlegg

Har en bærbar som jeg flytter en del rundt, men i tillegg bruker jeg den til spill og da mest FPS.

Den har nok av usbutganger, men vil investere i en usbhub slik at jeg slipper å plugge inn 4 enheter hver gang jeg har flyttet den :)

Noen som vet om dette kan medføre til lagg i spill?

Tenker da: gamepad, mus og joystick på en 4 ports usb 2.0 hub..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en bærbar som jeg flytter en del rundt, men i tillegg bruker jeg den til spill og da mest FPS.

Den har nok av usbutganger, men vil investere i en usbhub slik at jeg slipper å plugge inn 4 enheter hver gang jeg har flyttet den :)

7787751[/snapback]

Hvor har du hørt det? Usb har jo ikke noe med lagg i et spill..

Lenke til kommentar

7787751[/snapback]

Hvor har du hørt det? Usb har jo ikke noe med lagg i et spill..

7811897[/snapback]

enig. lagger ikke. tenkte jeg og skulle kjøpe meg det. men vet ikke helt hvordan jeg skal kjøpe da. har jo 7 usb porter på pcn fra før av. da 5 bak og 2 i front. men forran bruker jeg sjelden. men vet ikke om det er noe lønnsomt da.

Lenke til kommentar
enig. lagger ikke. tenkte jeg og skulle kjøpe meg det. men vet ikke helt hvordan jeg skal kjøpe da. har jo 7 usb porter på pcn fra før av. da 5 bak og 2 i front. men forran bruker jeg sjelden. men vet ikke om det er noe lønnsomt da.

7811912[/snapback]

Trenger jo ikke mange vel? Jeg bruker 3 på det meste om gangen

Lenke til kommentar

7811912[/snapback]

Trenger jo ikke mange vel? Jeg bruker 3 på det meste om gangen

7811926[/snapback]

jeg har ikke ps2 porter.

sååeh tastatur 1 port mus 1 port.

webcam 1 port. kabel til mp3 spiller 1 port. bluetooth 1 port. der var alle bake brukt 2 igjen framme.

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...