jebinio Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har montert en Core 2 Duo med boxed vifte, og jeg lurer på om det er noen forskjell på å smøre kjølepasta oppå selve prosessoren eller på undersiden ev prosessorvifta? Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har montert en Core 2 Duo med boxed vifte, og jeg lurer på om det er noen forskjell på å smøre kjølepasta oppå selve prosessoren eller på undersiden ev prosessorvifta? 7787736[/snapback] Vel, jeg ville anbefalt å klint den på CPU'n... Du får dekt hele dioden og slipper å søle uten for... Men det er mulig å kline den på kjøleren også... Men jeg personlig ville ikke anbefalt det, p.g.a. muligheten for at det renner litt over alt... Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Åsså selvfølgelig vaske vekk "thermaltapen" som er under boxed-kjøleren før du smører på noe som helst, men det vet du jo Endret 24. januar 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå