Sakalav Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Lurer litt på hvilket grafikkort som vil egne seg serdeles godt i 3d produksjon. (animasjon) Jeg spiller ikke på maskina så hvilke kort som er best til det er helt uinteressant. Har sett litt på disse gromkortene til 3D Labs, men finner ikke noen gode sammenligninger av disse og billigere (budsjett) kort. Er det noen som har erfaringer på dette området og kan komme med noen gode råd? Det må også kunne kjøres 2 skjermer på kortet. Kom gjerne med linker som omtaler dette. Lenke til kommentar
infinityFX Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har ikke mye peiling på 3D Animasjon o.l, men jeg fant en noen reviewer på 3DLabs hjemmeside. Ellers er det en preview av 3Dlabs Wildcat4 og Wildcat VP560 her. _________________ [ Denne Melding var redigert av: infinityFX på 2002-11-29 21:34 ] Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Tror jeg ville kikket nærmere på Matrox Parhelia kortene i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
infinityFX Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Vell. Matrox Parhelia yter jo ganske dårlig da. Det kan neppe duge hvis du driver med profosjonell 3D animasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå