wsx Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg tenkte jeg skulle overklokke den gammle Creative TNT2 M64'en min. Men jeg har et lite problem... jeg får ikke av kjøleribba... Den sitter heilt fast (og det kunne vært greit å smekke på noe som kjøler en del bedre). Noen som vet hvordan jeg kan få av ribba? Rå makt har jeg ikke noe tro på da jeg regner med at kortet knekker hvis jeg tar i. Noen som har gode forslag?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 IMO er det ikke vits å overklokke det kortet der men... Bruk en hårføner til å varme opp limet. Da skulle den gå av uten for mye makt. Lenke til kommentar
wsx Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 takker :smile: Overklokker bare det for gøy... bedre enn å la det råttne i skuffen uten å ha vært overklokket noen gang.. Det ville jo vært som å dø som en jomfru :smile: Lenke til kommentar
K4F Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 leg den i en antistatisk pose i fryzern i et par timer....og vip den av med noe bredt for ex en skru trekker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå