Anterialis Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Mus = Logitech G5 Tastatur = diNivo Før jeg installerte Logitech SetPoint fungerte musens tilbakeknapp (på v. side) i firefox som den skulle. Men når etter installasjonen har denne funksjonen sluttet å fungere. Alle andre knapper fungerer, og om jeg tilegner denne knappen på venstre side til noe annet (feks scrolling), fungerer den i firefox. Det er bare tilbakefunksjonen på denne knappen som ikke fungerer. Jeg får heller ingen andre knapper til å fungere med tilbakefunksjonen i firefox. I IE7 fungerer det som det skal. Noen som har hatt samme problem? Gjelder SetPoint 2.42. Det skal nevnes at jeg har forskjellige SetPoint versjoner, bla. SetPoint 2.22 Logitech MediaLife 3.2, Setpoint 2.42a, SetPoint 2.44c Logitech MediaLife 4.0 og SetPoint 2.13b. Holder på å prøve å installere de andre. På forhånd takk =) Endret 24. januar 2007 av w3p Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har du fått det til? Hva med å skrive hva du gjorde for å få det til? Hva med å skrive det i posten at du fikk det til, istedet for topic? ! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Om jeg skriver i posten hva jeg gjorde, vil jo alle måtte trykke på posten for så å finne ut at den er løst... Jeg Installerte 2.44c medialife 4.0. Da funket det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Eventuelt de ser det, og tenker "hmm, han også har det problemet.. Jeg må se om de har funnet noe svar". Ikke tenk så egoistisk! (neida, tuller bare ) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du bør endre tittel til problemet, gjerne med "LØST - " foran, så folk ser hva problemet var, og at "neijøss, her ligger løsningen!" Burde være påkrevd regel fra forumstyret.. Men flott du fikk det til! Lenke til kommentar
marsipankake Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Støtter verdien av tilbakemeldinger til forumet når løsninger har kommet opp. Jeg har også logtech med SetPoint installert. Hadde samme problemet med manglende funksjon av tilbakeknappen ved tommelen på musa ved bruk av Firefox. Under "tårnet" i oppsettet endret jeg standardinstillingene under "Hastighet og akselerasjon" til "Bruk SetPoint". Deretter fungerte tilbakeknappen på musa. Endret 5. april 2007 av marsipankake Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Topic er herved inne på topp 10-lista mi over årets dårligste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå