Gå til innhold

LØST - veldig dårlig research av meg.

Anbefalte innlegg

Mus = Logitech G5

Tastatur = diNivo

Før jeg installerte Logitech SetPoint fungerte musens tilbakeknapp (på v. side) i firefox som den skulle. Men når etter installasjonen har denne funksjonen sluttet å fungere. Alle andre knapper fungerer, og om jeg tilegner denne knappen på venstre side til noe annet (feks scrolling), fungerer den i firefox. Det er bare tilbakefunksjonen på denne knappen som ikke fungerer. Jeg får heller ingen andre knapper til å fungere med tilbakefunksjonen i firefox. I IE7 fungerer det som det skal.

Noen som har hatt samme problem?

Gjelder SetPoint 2.42.

Det skal nevnes at jeg har forskjellige SetPoint versjoner, bla. SetPoint 2.22 Logitech MediaLife 3.2, Setpoint 2.42a, SetPoint 2.44c Logitech MediaLife 4.0 og SetPoint 2.13b. Holder på å prøve å installere de andre.

På forhånd takk =)

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Støtter verdien av tilbakemeldinger til forumet når løsninger har kommet opp.

Jeg har også logtech med SetPoint installert. Hadde samme problemet med manglende funksjon av tilbakeknappen ved tommelen på musa ved bruk av Firefox.

Under "tårnet" i oppsettet endret jeg standardinstillingene under "Hastighet og akselerasjon" til "Bruk SetPoint". Deretter fungerte tilbakeknappen på musa.

Endret av marsipankake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...