Magz Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg får spilt max 2 minutter før marskina skrur seg av eller klikker. Jeg har finni ut at det er noe med Nvidia drivere som er galt, fordi når jeg spiller med driverne som er ikke xp funker det, noen som vet hva somm er galt Lenke til kommentar
zTab Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvilke nvidia-drivere har du prøvd da? Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 må ha litt mere info men prøv å instalere alle driver på nytt Lenke til kommentar
Magz Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har prøvd forskjellige driver, fra nyeste og nedover. har ikke prøvd alle, det klikket bare plutselig en gang jeg spillte, jeg har formatert flere ganger Lenke til kommentar
nextri Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Slå litt på PCen med en slegge, pleier å hjelpe.. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har hatt en del sånne problem med maskinen min, helt frem til i dag. Da brukte jeg Windows XP Norsk. Nå har jeg skiftet til WinXP Engelsk Pro, og har oppdatert hele sjiten via Windows Update.. Nå fungerer alt som det skal! :wink: Lenke til kommentar
drall Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har du hatt problemet lenge? Hva var forskjellig før det ble slik (evt.)? Ny maskin? Overklokka? PSU størrelse? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Jeg hadde akkurat kjøpt meg nytt skjerm kort, Geforce 4 ti4200 128ddram. Jeg clocke det litt å triksa det, men jeg overclocka det ikke. Jeg har prøvd med 2 andre skjermkort, og den sammme feilen kommer da. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg vet, jeg vet!!! Selg dritten og la andre plages... Bedre tips får du ikke!!! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Nå er jeg drita, men det høres ut som et hardware problem. Antagelig RAM/cache. Prøv den klassiske tingen, med minimalt hardware (plukk ut alle kort du ikke trenger). Deretter prøver du med bare en minnebrikke av gangen, evt. låne en annen hvis du bare har en. Hvis ikke det er feilen, er det muligens cache i cpu som har tatt kvelden. Nå tar ihvertfall jeg kvelden... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Du har sikkert en 200/230 w psu, som ikke liker det strømhungrige GF4 kortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå