Dannan Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hallo, Jeg står ovenfor et valg mellom følgende skjermer: Hitachi CML181SXWB Hitachi CML174SXWB Samsung GH17LSAB og Hyundai Q17S Hvilken skal jeg velge og hvorfor? Har dere andre forslag kom med de, men må vere frå psdata sitt utvalg. Grunnen til at jeg velger svart skjerm er at jeg allerede har tastatur, kabinett, høytallere o.l i svart.. Håper på svar, mvh Dannan Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 søke i forumet kan vanligvis lønne seg.... her er det en tråd av interesse den samsungskjermen du linker til er gammel tror jeg [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-11-29 18:15 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hitachi CML174SXWB Hvorfor? Den gir deg best verdi for pengene. Jeg nevner: Oppløsningen og responstiden gjør sammen dette til et kupp av en skjerm for den prisen, så lenge den oppgitte informasjonen stemmer noenlunde. Den ene testen, selv om den virket noe partisk, skal jeg gi testen fordelen av min tvil, og si at Hitachi CML174SXWB ser unektelig best ut av de skjermene du listet opp, i hvert fall om du tenker på multimedia/spill. Hvis ikke er Samsung sin rekke med 25ms skjermer àla 172T et sikkerstikk. IKKE kjøp en Samsung skjerm som heter 151... eller 171...! Du ser på designet at disse er den gamle modellen. Den nye modellen ser ut som 152S og 172T gjør. Og er vesentlig bedre. Over and out... Mvh kjello2 [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-29 18:20 ] Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Takker for svar... Hadde lest den tråden du viste til heraldo, ville bare ha den opp i mot de andre skjermene, men da blir det vel mest sannsynlig den skjermen.. Viss ikke noen kommen med meninger og gode argument da.. mvh Dannan [ Denne Melding var redigert av: Dannan på 2002-11-29 18:36 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Om du kjøper din før jeg gjør, si ifra :smile: Jeg tenkte bestille min så fort økonomien tillater det. Noe som kan bli kommende uke, ettersom jeg har en god del av pengene ifra salget av en 19" CRT og diverse lønn. Hold oss (les: MEG) gjerne oppdatert her eller noe. :wink: [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-29 18:24 ] Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Ja da, skal gi beskjed, men kommer ikke til å skje med det samme, men går alt etter planen vil det ikke bli så lenge til. mvh Dannan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå