Gå til innhold

Final Mass Effect boxart + anna info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
They are not going to do all the voice acting all over again, in new languages, since its is such a dialouge-heavy game, the lip sync gotta fit etc.. there is just no way.

As for release date, I believe they have confirmed it to be Q1 07, and when they have later been questioned they said the development was on track, so.... Obviously it's not coming out before the end of this month, even if they announce that it has gone gold soon.. at earliest, towards the end of February.. or, if my fears come true, the end of Mars.

Slike innlegg går igjen og igjen på Mass Effect foruma. Eg håper verkeleg det blir ein Q1 release. :D

Og frå forum FAQ:

5. When is the release date of Mass Effect?

Bob McCabe: We at BioWare do not know the exact date of release yet ... I prefer to be conservative in my guessing. If I were a fan, and not an employee of BioWare who gets to look at the schedule, I'd probably like the sound of March & April.

Chris Priestly: Once again, until you hear it from us NO DATE anyplace or any details are correct. Everything is estimates or guesses until WE know what it will be

Så - eg følar Q1 er ganske realistisk! Herleg! Eg klarar ikkje vente! :D

Med tanke på at PS3 kjem i slutten av Mars, er det nok ikkje heilt urealistisk at Bill går ut med Money hats til BioWare, for å få dei til å fullføre spelet rundt 23. Mars. For å prøve å legge ein dempar på PS3 launchen her i europa. Akkurat som med Gears i USA.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Med tanke på at PS3 kjem i slutten av Mars, er det nok ikkje heilt urealistisk at Bill går ut med Money hats til BioWare, for å få dei til å fullføre spelet rundt 23. Mars.

Men dette må ikke bli som KOTOR 2 der noe av historien forsvant på grunn av at de presset utvikleren til å gi det ut tidligere. Jeg kan godt vente til April i stedenfor å få en halvferdig(ta dette med et 6 tønner salt) versjon av Mass Effect. Det hadde nok blitt mye rabalder da.

Endret av cissaman
Lenke til kommentar

Sant det... veldig godt poeng Cissaman!

Sjølv om EG syns det ikkje var NOKO som helst i vegen med KotOR 2. Slutten var god, og fekk meg til å glede meg til nr. 3.

Men eg har jo sjølvsagt høyrt klageropa på the intartubes.

Men jau, eg ventar gjerne litt lenger på ME.

Men, i FAQen, skryt lead developers veldig mykje av samarbeidet med Microsoft. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...