Gå til innhold

Final Mass Effect boxart + anna info

Anbefalte innlegg

Utruleg nice cover! (OBS! Stort bilete!)

Mindre versjon:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-84194-1169633567_thumb.jpg

Forøvrig la eg merke til dette på ign.com:

post-84194-1169633006_thumb.jpg

Skulle sånn ønske det var 11. Januar idag, og at den datoen faktist stemmer.

Eg gledar meg noko så inni hampen til dette spelet. Forøvrig, seier IGN at det og er 1-2 player, som heller ikkje stemmer.

Sitat frå bioware foruma:

41. Is there going to be episodic content delivered by the Xbox Live?

IGN: In another interesting tack, Mass Effect is the first game in a trilogy, which, BioWare says, will cover the lifespan of the Xbox 360's five-plus year cycle. When you finish the first game, BioWare plans to upload content in between games in an episodic fashion, filling in the story between games. Thus, when the second big title arrives, fans who stick with the downloads will know exactly what's going on.

Jarrett Lee: One important thing I should clarify: fans who miss some of this episodic installments for any particular reason will not be negatively impacted in their enjoyment of the full-game sequels.

Bear in mind, exact details about how episodic content will be developed and delivered have certainly not been finalized.

Andre som gledar seg til dette spelet? Nokon som har nokre tankar rundt kor stort det vil bli? Eg leste eit intervju med eine lead developeren, og der var det snakk om at Mass Effect ville bli opp i mot dobbelt så stort som KoTOR - som eg forøvrig klokka inn på ca 40 timar. Om det blir tilfellet, blir eg utruleg fornøyd. Nokon andre som har nokre tankar rundt dette?

Skal prøve å finne fram intervjuet eg nemnar.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikkje forklara kor mye eg gleder meg til å få prøvd ut dette spillet! Det blir episk!

7787567[/snapback]

Ja! Og tenk når du har brukt mellom 50- og forhåpentligvis mot 70 timar (kansje til og med meir?!) foran spelet, så veit du at det kjem snart ei ny episode, som skal knytte spelet opp imot oppfølgaren. Dette blir heilt utruleg.
Lenke til kommentar
Det blir garantert nominert til Årets spel 2007. Om det vinner eller ei blir vanskeleg å seie. Men eg har vanskeleg for å tru at Bioware sviktar oss. :)

7787481[/snapback]

Vel man bør ikke sie for sikkert at et spill blir bra før det kommer anmeldelser av det osv. Det er jo mange spill som ikke har levd opp til hypen. Men skal inrømme at dette virker ganske nice.

Lenke til kommentar

Sjekk ut X06 gameplay og. Det vil nok overbevise.

Det blir garantert nominert til Årets spel 2007. Om det vinner eller ei blir vanskeleg å seie. Men eg har vanskeleg for å tru at Bioware sviktar oss. :)

7787481[/snapback]

Vel man bør ikke sie for sikkert at et spill blir bra før det kommer anmeldelser av det osv. Det er jo mange spill som ikke har levd opp til hypen. Men skal inrømme at dette virker ganske nice.

7788592[/snapback]

Sjølvsagt, sjølvsagt.

Men, BioWare leverer som regel alltid. For min del er det heva over ein kvar liten tvil at dette vil bli eit utruleg bra spel. F.eks i X06 videoen, når det blir ein diskusjon innad i gruppa ang. gruve arbeidarane - det virkar så naturtro. Heilt fantastisk. Eg klarar nesten ikkje vente ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg som et lite barn, men dere får roe ned begeistringa for omslaget. Statisk, glorete og fælt, og mange lange steg under Knights of the Old Republic-omslagene.

7788926[/snapback]

Sier meg enig i den. Synes ikke det coveret var så mye å hoppe i taket for.

Men spillet ser jo i det minste elskbart ut.

Lenke til kommentar

@DBD

Har sett de filmene som er gitt ut om dette spillet og dialogene virker veldig bra. Og viss det er slik i hele spillet så er det jo genialt for å si det sånn.

Men er litt skeptisk til gameplay osv. Men tror broderen vil like dette spillet i det minste. Så jeg får nok ivertfall spilt det.

Angående coveret så var det ingenting spesielt med det. Just another photoshop jobb, med for mye av alt.

Oblivion coveret som noen nevte er faktisk meget bra i forhold til hvilket spill det er. Så det er faktisk noe å rope hurra for. (har special edition.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...