Kanetheheatsink Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei! Rota meg bort på en film på googlevideo, der noen har klart å filme en ekstremt stor hai. Film Noen her som vet om det finnes noe lenger klipp av filmen, eller hvordan hai det er? Mvh. Lasse (PS. Se hele filmen.) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hmm, den var stor ja, men vi har alltid visst at det finnes mye rart i havet, en av grunnene til at jeg ikke er dykker Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 har aldri sett en så diger hai før.. den var jo enorm sammenlignet med de andre.... Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Får ikke til å se så mye av filmen, her på jobb pga elendig video oppsett. Det jeg ser ligner veldig på en brynje: http://www.isleofman.com/Science/Animals/F...g%20Sharks.aspx Eller den mer ukjente grønlandshaien: http://www.at-sea.org/missions/maineevent4/day14.html Har sett et program om en annen hai, som het noe som big-mouth. Rar fisk, men finner ikke noe på nettet om den. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vg? Enda mer VG? Den så konge ut! Synd at den døde da! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 OMFG, jeg hadde pissa i buksa om den der kom gapende mot meg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 OMFG, jeg hadde pissa i buksa om den der kom gapende mot meg 7787662[/snapback] kjøtteter eller ikke, tror det går ganske galt om man kommer inn i gapet på den Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Får ikke til å se så mye av filmen, her på jobb pga elendig video oppsett. Det jeg ser ligner veldig på en brynje:http://www.isleofman.com/Science/Animals/F...g%20Sharks.aspx Eller den mer ukjente grønlandshaien: http://www.at-sea.org/missions/maineevent4/day14.html Har sett et program om en annen hai, som het noe som big-mouth. Rar fisk, men finner ikke noe på nettet om den. 7787648[/snapback] Må være siste isåfall, siden førstnevnte lever av plankton. Er visstnok verdens nest største haiart. Fins langs hele norskekysten, har sett sorten to ganger. En gang satt en i laksegarnet, en annen gang lå en på 8m i fjæra død. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 kjøtteter eller ikke, tror det går ganske galt om man kommer inn i gapet på den 7787753[/snapback] Nemlig, har du en kniv kan du sikker kutte deg ut av den da men den klemmer muligens ganske hardt med gjellene sine, og de har i tillegg pigger.. Huff og huff Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kan jo også være denne: http://www.sharkmans-world.org/mega.html Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Føler meg ganske sikker på at det er en Brynje! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Føler meg ganske sikker på at det er en Brynje! 7790151[/snapback] du mener vel brugde? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er ingen brugde, de lever som sagt av plankton. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Føler meg ganske sikker på at det er en Brynje! 7790151[/snapback] du mener vel brugde? 7790326[/snapback] Tror det er brugde det er snakk om her ja. Finnes forøvrig i Oslofjorden og andre steder langs Norges kyst. Glad jeg ikke har møtt den enda Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror det er brugde det er snakk om her ja. Finnes forøvrig i Oslofjorden og andre steder langs Norges kyst. Glad jeg ikke har møtt den enda 7790360[/snapback] de finnes vistnok der vi har hytte. mutters fortalte om engang hun skulle ta morgenbad og hun til sin forskrekkelse så en slik fortøyd der vi har akterfortøyningen til båten. En lokal fisker hadde fabget den og fortøyd den der mens han skulle hente en større båt... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) skal det gule buret forestille et dykkerbur?, vi ser jo ikke hvor stor den er i hele tatt. kan være 50cm for alt vi vet. eneste er jo kameravidden den opptar, men det er jo lett å fake Endret 24. januar 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror selv det er en Megamouth. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Etter å ha sett min del dyreprogrammer vil jeg nok kokludere med noen av dere over her at dette er en type hai som kun lever på dyreplankton osv, den klarer og overleve pga den store kjeften som den åpner suger til seg plankton som den fanger på en eller anna måte inni kjeften... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er nok ingen kjøtteter, en som lever på plankton som sagt.... Hadde det vært en kjøtteter, hadde det nok vært større styr rundt dette men det var en stor jævel, finns jo helvetes store hvaler i havet rundt japan Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Verdens største hai er såvidt jeg vet hvalhaien? Den er finnes i tropiske strøk og ligner veldig mye på den der. Det kan også være brugde, da disse også blir enormt store. Jeg har veldig liten tro på at det der er en kjøtteter, jeg vil tro det er en nysgjerrig planktonspisende hai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå