Pia85 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 heihei. jeg skal opp til fagprøven nå. i barn og ungdomsarbeiderfaget. jeg skal opp i mappevurdering, og jobber i barnehage. Noen som har gjort dette før og har noen tips. jeg er en smule nervøs nå .... Håper på svar. Vennlig hilsen Pia Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har defenetivt ikke hatt noen fagprøve i faget. Men har sett flere hundre besvarelser. 1. Planlegg nøye, veldig veldig nøye. Prøvenemnder vektlegger denne delen. 2. Det er ikke ulovlig å spørre om hjelp under en fagprøve. 3. Formuler settningene godt. 4. Noen prøvenemnder stiller spørsmål ang. faget, forbered deg litt til dette. Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 flere hundre?? hvor da? litt lyst til å se:) men hvordan spørsmåk stiller de? tusen takk for svar assa Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 De er ikke akkurat tilgjengelig for alle å se. De stiller spørsmål utifra læreplanen i faget. Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 er det noen som har eksempel på fagprøve i barn og ungdomsarbeiderfaget. så vil jeg gjerne se de :!: for å få litt inspiriasjon liksom Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Din egen fagprøve skal være produsert og inspirert av: Deg selv Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 skjønner det jeg også... men det hadde jo vært greit og sett hvordan andre har satt den opp liksom. vet liksom ikke om det jeg har gjort er bra nok osv. tenk om jeg stryker bare for at jeg ikke har klart og satt opp det teoretiske bra nok. uff a meg syntes det er vansklig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) uff a meg syntes det er vansklig 7787978[/snapback] Har du lærekontrakt eller opplæringskontrakt ? Det er ytterst få som stryker på en fagprøve. Å om de skulle stryke er det store muligheter for å raskt få gå opp til ny prøve med full forståelse for hva du kan forvente deg og hva som er forventet av deg. Nå har din faglig leder sikkert ført flere lærlinger gjennom en fagprøven, samt at din fylkeskommune og eller opplæringskontor har god peiling på dette. Det skader ikke å spørre. EDIT: Masse flotte skrivefeil. Endret 24. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Jada jeg har opplæringslogg. vært igjennom alle målene. Men nå ordna det seg, de fra prøvenemda skulle se og si hva de syntes. :!: Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 og ja har lærekontrakt:) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Si ifra åssen det gikk da Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 det er i orden vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå