Gå til innhold

Behov for ny PSU?


Anbefalte innlegg

Er det noe jeg ikke har mye greie på er det PSUer, men jeg er redd for at jeg kanskje trenger en kraftigere en snart.

 

SYSTEM I DAG:

DFI Lanparty nF4 Ultra-D

AMD Athlon 64 3700+

2 GB Ram

3*SATA HDD

Radeon X850XT PE

 

PSU: NorthQ 400W

 

Bestilte i går et Sapphire X1950PRO, kommer også til å bestillen en ny SATA HDD i nærmeste fremtid.

 

Blir jeg nødt til å oppgradere PSU med de nye komponentene eller burde den jeg har dekke behovet mitt.

 

Jeg er svært takknemelig for alle tilbake meldinger, har ikke pailing på PSUer. Har fått anbefalt en TAGAN 480W hvis jeg burde oppgradere.

Noen som har noe kjennskap til den?

 

Takk takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde nok oppgradere ja, for jeg tok en sånn calc test og fikk fram rundt 400W med bare cpu, ram, HDD og det nye skjermkortet.. Og da har jeg ikke valgt noen cd/dvd-rom, vifter og lignende..

 

Du kan sjekke dette litt selv her: http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

 

Så du må nok oppgradere.. Ville nok heller gått for mer en 480W, men det er meg da.. for blir plutselig litt knapt..

Lenke til kommentar
Du burde nok oppgradere ja, for jeg tok en sånn calc test og fikk fram rundt 400W med bare cpu, ram, HDD og det nye skjermkortet.. Og da har jeg ikke valgt noen cd/dvd-rom, vifter og lignende..

 

Du kan sjekke dette litt selv her: http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

 

Så du må nok oppgradere.. Ville nok heller gått for mer en 480W, men det er meg da.. for blir plutselig litt knapt..

7787309[/snapback]

 

Tittet litt på den siden du linket til når jeg teste kalkulatoren fikk jeg opp at det ville bruke omlag. 330w, men kanskje jeg gjør noe feil. Har pratet med en på komplett.no i dag han mente det ikke skulle være nødvendig å oppgradere.

 

Prøver først uten, skulle det bli ustabilt får jeg heller oppgradere.

 

Noen som vet om noen gode PSUer med modulære kabler ca. 500w?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...