hagern Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det noe jeg ikke har mye greie på er det PSUer, men jeg er redd for at jeg kanskje trenger en kraftigere en snart. SYSTEM I DAG: DFI Lanparty nF4 Ultra-D AMD Athlon 64 3700+ 2 GB Ram 3*SATA HDD Radeon X850XT PE PSU: NorthQ 400W Bestilte i går et Sapphire X1950PRO, kommer også til å bestillen en ny SATA HDD i nærmeste fremtid. Blir jeg nødt til å oppgradere PSU med de nye komponentene eller burde den jeg har dekke behovet mitt. Jeg er svært takknemelig for alle tilbake meldinger, har ikke pailing på PSUer. Har fått anbefalt en TAGAN 480W hvis jeg burde oppgradere. Noen som har noe kjennskap til den? Takk takk... Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du burde nok oppgradere ja, for jeg tok en sånn calc test og fikk fram rundt 400W med bare cpu, ram, HDD og det nye skjermkortet.. Og da har jeg ikke valgt noen cd/dvd-rom, vifter og lignende.. Du kan sjekke dette litt selv her: http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine Så du må nok oppgradere.. Ville nok heller gått for mer en 480W, men det er meg da.. for blir plutselig litt knapt.. Lenke til kommentar
hagern Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Du burde nok oppgradere ja, for jeg tok en sånn calc test og fikk fram rundt 400W med bare cpu, ram, HDD og det nye skjermkortet.. Og da har jeg ikke valgt noen cd/dvd-rom, vifter og lignende.. Du kan sjekke dette litt selv her: http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine Så du må nok oppgradere.. Ville nok heller gått for mer en 480W, men det er meg da.. for blir plutselig litt knapt.. 7787309[/snapback] Tittet litt på den siden du linket til når jeg teste kalkulatoren fikk jeg opp at det ville bruke omlag. 330w, men kanskje jeg gjør noe feil. Har pratet med en på komplett.no i dag han mente det ikke skulle være nødvendig å oppgradere. Prøver først uten, skulle det bli ustabilt får jeg heller oppgradere. Noen som vet om noen gode PSUer med modulære kabler ca. 500w? Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Mist 500W og 600W er smellgode PSUer, de koster litt, men jeg mener så absolutt de er verdt det. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 det finnes 2 modeller av den northq en med 18 amper og en med 19, den 4775 har 29 og 4001 har 18. har du 4775 så kan du beholde den videre. er det 4001 bør du bytte. du velger selv om du vil betale 400kr eller 1000kr for det du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå