Malinsins Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Som sagt, etter å lett frem bilen fra under snøhaugen idag idag tidlig, så fikk jeg ikke start på den. Når jeg vridde om tenningen så kom det bare en skrapelyd og helt dødt fra motoren. Gjorde to forsøk før jeg la saken død. Er det starteren som er gåen?Batteriet? Er det på grunn av kulden? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kan være starteren som ikke slår helt inn pga for dårlig med strøm når det er kaldt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sikkert treghet i starteren pga. kulde. Kommer seg sikkert når det blir varmere. Til nød kan du rolig helle noen bøtter varmt vann over startmotoren, men da bør du kjøre en god stund så den damper skikkelig tørr igjen. Lenke til kommentar
Malinsins Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Det var min tanke også. Fikk start med startkabler igår kveld, i morgest måtte det startkabler til igjen. Kom meg på jobb og ut og prøvde etter at den har stått i 2 timer, men dødt igjen. Hadde batteriet vært gåent så hadde jeg vel heller ikke fått kjørt med det...? Kan det være hensiktsmessig å fylle på med vann på batteriet? Altså ikke over, men i? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det var min tanke også. Fikk start med startkabler igår kveld, i morgest måtte det startkabler til igjen. Kom meg på jobb og ut og prøvde etter at den har stått i 2 timer, men dødt igjen. Hadde batteriet vært gåent så hadde jeg vel heller ikke fått kjørt med det...? Kan det være hensiktsmessig å fylle på med vann på batteriet? Altså ikke over, men i? 7794912[/snapback] greit å se etter batteriet i blant, helle i sterilisert vann er det vell. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Et dårlig batteri merkes som regel mye raskere så fort det er blå grader. Siden starthjelp fungerer, så er nok et nytt batteri på sin plass. Du burde i samme slengen sjekke lade spenningen fra generator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå