LogouT Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Når alt kommer til alt, dreier det seg ikke om penger, status eller skjønnhet, men om hvem som har de mest blankpolerte bevegelsene. Les mer Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ingen karakter? nAz-guL Edit: Der var det visst fikset. Endret 24. januar 2007 av nAz-guL Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hmmm. Grundig og god anmeldelse, men synes spillet kanskje fortjener en litt bedre karakter. Kanskje 8/10 Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva er egentlig best av Warioware og Rayman da? Har planer om å kjøpe et "partyspill" til wii, men er ikke helt sikker på hvilket jeg skal gå for. Rayman har jo slik at to kan spille samtidig, mens på Warioware er det en om gangen, er dette et pluss/minus? (unskyld; for at jeg er litt ot, men tenkte på at jeg ikke trengte å opprette en ny tråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg