Nervevrak Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Antall sone forandringer i WinDVD er nå 0. :sad: Etter å ha kjørt "Reset region" i DVD Genie får jeg meldingen: "WinDVD region code counter reset to 5 changes". Men når jeg starter WinDVD (fra desktop, eller via Genie) er det fortsatt 0 muligheter til å forandre sone. Via programmet Drive region info v2.2 får jeg: Regoin code: 1 User: 1 change left Manufacture: 4 changes left Status: Permanent, but can be chanced by manufacture. Jeg regner med at ut i fra det jeg har finni ut så er Pioneer DVD-106s en RPC2 spiller. Bla. pga at den står på på denne linken: http://www.firmware.fr.st/ Stemmer det? Og hvis den er det. Og jeg kjører Firmware patch på den. Vil jeg uansett da kun kunne resette spilleren 4 ganger til. Også vil den låse seg for bestandig? Eller vil den RPC-1 patchen gjøre den sonefri for bestandig? _________________ "Du vokser ikke fra en Nokia, Nokia dør ifra deg." [ Denne Melding var redigert av: Nervevrak på 2002-11-29 17:50 ] Lenke til kommentar
zTab Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har samme dvd-spiller.. Last ned Region Killer så vil du nok bli kvitt problemene dine :smile: Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Takker. Region killer funka fint. :smile: Hmmm, skulle ha søkt på "Pioneer DVD-106", og ikke kun "DVD genie" som jeg gjorde. Halve fora her er jo om denne spilleren :smile: MEN. Nå lurer jeg på en annen ting: Nå må jeg ha Region killer oppe å gå noen ganger i Taskbaren. Og jeg må ha et til program på PC'en. Hvis jeg kjører en RPC-1 firmwire patch på spilleren. Vil jeg da slippe alt maset om valg av soner i det hele og store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå