bIsk0p Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har to pc'er hjemme. En bærbar og en stasjonær. Den bæbare stå i stuen som en slags media senter tid, men jeg får ikke lagt en nettverkskabel ut der uten å enten borre eller at det ser stygt ut. Det jeg mener jeg har lest, er at det er mulig å sette opp nettverk mellom to maskiner uten router. Med tråd vil det jo bare være å koble en krysset nettverkskabel mellom maskinene og sette opp IP adresse, men hvordan gjørs det med trådløs? - Hadde håpt å få dette opp før helga, noen som kan hjelpe?! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 *Bump* Ingen som vet noe?! Haaaaalllo nettverksguruer... Og btw, før noen foreslår det. Jeg har ikke penger til trådløsrouter akkuratt nå. Jeg skal kjøpe en Linksys ADSL2+ router og byttet ut NGT speedtouchen senere, men har ikke råd akkuratt nå. Sååå, hvem kan hjelpe?! Lenke til kommentar
holvik Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja dette er mulig. Det kalles "ad-hoc", men det er ikke alle trådløse nettverkskort som har denne funksjonen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ja dette er mulig.Det kalles "ad-hoc", men det er ikke alle trådløse nettverkskort som har denne funksjonen. 7789871[/snapback] Hvordan finner jeg ut om maskinen(e) mine har ad-hoc da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå