SatanClaws Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Finnes det alternativer til dette søppelprogrammet, eller er man nødt å bruke dette elendige opplegget ?? Lenke til kommentar
ekufas Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har også vært på leting etter et alternativ til dette programmet i lang tid. Synes heller ikke det fungerer noe særlig. Jeg er ute etter et program som har en "file browser" der man kan se mobilens mappesystem fra pcen og omvendt via wlan (upnp). Dette har jeg ikke klart å finne. Har prøvd både On2share, Windows media connect, TwonkyVision, Tvedia, men ingen virker tilfredstillende. Håper noen kan tipse om noen metoder å gjøre dette på. Kanskje det er mulig å bruke noen nettverksmetoder som bruker TCP/IP protokoll istedet for upnp protokoll? Håper noen har forsket litt på dette. Lenke til kommentar
Sandemann Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Støtter meg til dette jeg også. Håper noen har kommet over noe som fungerer bra til dette Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Har kommet ny versjon av programmet som faktisk ikke er så ille Lenke til kommentar
ya_rly Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fant et program som heter ControlFreak som virket lovende ut fra omtalen, men den fungerer bare med s60 2nd Edition. Pleier å spille musikk fra laptopen og er mest interessert i en remote-funksjon over BT eller WLAN med browser av mediefilene på PCen - kom gjerne med linker til Freeware elns. Btw, ny FeaturePack er kommet til s60 - http://www.nokia.no/support/software/softwareupdate.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå