Gå til innhold

DFI LanParty UT NF680i LT SLI-T2R tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm skal bygge en ny pc i løpet av en mnd nå har har seriøst lyst å velge dette DFi kortet. Har hatt flere DFi kort før og syns de absolutt er bedre enn de andre HKene, vel og merke om man har kunnskap og ønske om å bruke alle de ekstra mulighetene som DFi byr på.

Lenke til kommentar

Heisann, leste gjennom hele tråden men fant ikke noe info om

DFI LANPARTY UT NF590 SLI-M2R/G. Jeg trenger et nytt hovedkort og har blitt anbefalt å kjøpe dette.

Har tenkt på å kjøpe et slikt kort og

OCZ PC2-6400 minnebrikker. Selv er jeg helt i villrede når det kommer til hovedkort og kompitable minne moduler osv, men hørte at dette skulle være en god match siden OCZ er lagd med støtte kun for AMD..?

Noen som vet om dette stemmer og evt. noen som har erfaringer med dette kortet? :)

Hvis dette innlegget er plassert i feil tråd, eller er "off-topic" beklager jeg, men vil ikke starte nye tråder bare for mitt ene spørsmål.

:ermm:

Lenke til kommentar
Heisann, leste gjennom hele tråden men fant ikke noe info om

DFI LANPARTY UT NF590 SLI-M2R/G. Jeg trenger et nytt hovedkort og har blitt anbefalt å kjøpe dette.

Har tenkt på å kjøpe et slikt kort og

OCZ PC2-6400 minnebrikker. Selv er jeg helt i villrede når det kommer til hovedkort og kompitable minne moduler osv, men hørte at dette skulle være en god match siden OCZ er lagd med støtte kun for AMD..?

Noen som vet om dette stemmer og evt. noen som har erfaringer med dette kortet? :)

Hvis dette innlegget er plassert i feil tråd, eller er "off-topic" beklager jeg, men vil ikke starte nye tråder bare for mitt ene spørsmål.

:ermm:

8889888[/snapback]

Sist gang jeg leste om det Hket hadde det problemer med laaaaav FSB-grense. Noe rundt 270mhz elns. Ikke noe for overklokking, med mindre det fins nyere bioser/revisjoner som har fikset problemene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...