nabbskall Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ikke verst, slettes ikke verst.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm skal bygge en ny pc i løpet av en mnd nå har har seriøst lyst å velge dette DFi kortet. Har hatt flere DFi kort før og syns de absolutt er bedre enn de andre HKene, vel og merke om man har kunnskap og ønske om å bruke alle de ekstra mulighetene som DFi byr på. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som har hørt noe fra Komplett? Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Spent selv, DFI kortene er deilige saker Lenke til kommentar
Typho Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Noe nytt om noen butikker som skal ta inn kortet? Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Klarer ikke finne kortet i noen nettbutikker fra utlandet heller. Burde ikke dette kortet vaert ute for lenge siden? Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Finnes jo i mange amerikanske nettbutikker hvertfall. www.motherboardpro.com www.eWiz.com Men hadde jo vært flott om noen norske nettbutikker kunne tatt det inn. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kanskje dette er interresante nyheter Lenke til kommentar
t_k Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er ikke dette XFX kortet rimelig likt det DFI mobo'et? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333220 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er ikke dette XFX kortet rimelig likt det DFI mobo'et? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333220 8864044[/snapback] Det er ikke DFI, og tviler på at det har DFI-kvalitet. Men bare bra hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Men om DFI har slacket med valg av caps'ene kan det jo være et alternativ. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg sitter på om det er noen som har fått tak i trådens DFI 680i LT kort? Lenke til kommentar
elpollo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Heisann, leste gjennom hele tråden men fant ikke noe info om DFI LANPARTY UT NF590 SLI-M2R/G. Jeg trenger et nytt hovedkort og har blitt anbefalt å kjøpe dette. Har tenkt på å kjøpe et slikt kort og OCZ PC2-6400 minnebrikker. Selv er jeg helt i villrede når det kommer til hovedkort og kompitable minne moduler osv, men hørte at dette skulle være en god match siden OCZ er lagd med støtte kun for AMD..? Noen som vet om dette stemmer og evt. noen som har erfaringer med dette kortet? Hvis dette innlegget er plassert i feil tråd, eller er "off-topic" beklager jeg, men vil ikke starte nye tråder bare for mitt ene spørsmål. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 posten din er ikke feilplassert, men bildet i signaturen er det. det er ikke lov å ha bilder der. kun max 4 linjer med text. du bør fjerne det før en moderator ser det. kan gi advarsel, det er ikke moro Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Heisann, leste gjennom hele tråden men fant ikke noe info om DFI LANPARTY UT NF590 SLI-M2R/G. Jeg trenger et nytt hovedkort og har blitt anbefalt å kjøpe dette. Har tenkt på å kjøpe et slikt kort og OCZ PC2-6400 minnebrikker. Selv er jeg helt i villrede når det kommer til hovedkort og kompitable minne moduler osv, men hørte at dette skulle være en god match siden OCZ er lagd med støtte kun for AMD..? Noen som vet om dette stemmer og evt. noen som har erfaringer med dette kortet? Hvis dette innlegget er plassert i feil tråd, eller er "off-topic" beklager jeg, men vil ikke starte nye tråder bare for mitt ene spørsmål. 8889888[/snapback] Sist gang jeg leste om det Hket hadde det problemer med laaaaav FSB-grense. Noe rundt 270mhz elns. Ikke noe for overklokking, med mindre det fins nyere bioser/revisjoner som har fikset problemene. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Begynner å se dårlig ut for at dette kortet kommer i salg i Norge Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Ja. Selv har jeg kjøpt XFX 680i SLI nå. Funker det også. Rimelig fornøyd, men skuffet over at vi ikke fikk DFI kortet hit. Garantert bedre kjøling på NB. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Herregud for en tragedie dette endte som... Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herregud for en tragedie dette endte som... 9244278[/snapback] ingen som vi ta det inn?? trudde dette var noe man kunne tene på jeg ? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De har det her: http://www.directron.com/nf680iltslit2r.html Disse sender også utenlands, men om de er velvillige nok til å fikse det slik at man slipper toll aner jeg ikke Hadde vært morro å hatt et, bare for å briefe på eXperience :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå