Gå til innhold

DFI LanParty UT NF680i LT SLI-T2R tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i kontakt med Netshop i dag. De blir desverre ikke å ta inn DFI 680i LT. Årsaken er høy feilrate, og dermed lav gevinst.

Det var litt uventet og veeeeeldig synd :cry:

-forhåpentligvis vil kanskje andre nettbutikker ta det inn.

Lenke til kommentar
Uff, ting ser faktisk så lovende ut at en får lyst til å ikke vente på AMD's K10...

Skal ikke være greit :p

8562413[/snapback]

Spesielt ikkje når man kan få en quadcore Xeon til litt over 4k :dribble:

Jeg var i kontakt med Netshop i dag. De blir desverre ikke å ta inn DFI 680i LT. Årsaken er høy feilrate, og dermed lav gevinst.

Det var litt uventet og veeeeeldig synd :cry:

-forhåpentligvis vil kanskje andre nettbutikker ta det inn.

8563380[/snapback]

Kordan iallverden kan Netshop si noe slikt nå, kortet er jo ikkje kommet i salg enda? De må jo vente til kortet kommer ordentlig i produksjon før de sier at det ikkje holder mål. Idiotisk av Netshop :wallbash:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Darth Fader! :mad:

-ja dettte irriterte meg så grønt at jeg nesten tvinges til å bestille det fra USA eller noe! :nei:

-de hevdet det var bortimot 10% feilfrekvens og at det i stor grad skyldtes de kondesatorene DFI bruker på det kortet. Kombinert med lav inntjening, så de veldig lav fortjeneste på det hele...

Endret av bjornh
Lenke til kommentar

Hva?! Skal Netshop helt slutte med DFI nå? Dette er jo en skandale. Jeg trodde NF4-serien til DFI solgte vanvittig godt? Netshop gjør flere og flere dumme ting som begynner å irritere meg.

På en annen side. Tok ikke Komplett inn DFI en stund? Kanskje det er håp der i gården?

Lenke til kommentar
Hva?! Skal Netshop helt slutte med DFI nå? Dette er jo en skandale. Jeg trodde NF4-serien til DFI solgte vanvittig godt? Netshop gjør flere og flere dumme ting som begynner å irritere meg.

På en annen side. Tok ikke Komplett inn DFI en stund? Kanskje det er håp der i gården?

8585992[/snapback]

Komplett hadde et DFI-kort som demovare en gang for lenge siden, noe som er en relativt sterk indikasjon på at de har solgt DFi i fortiden en gang. Tror der var et nf3 250gb-kort elns. Muligens et nf4 Ultra-d, noen toppmodell var det ikke (da ville jeg husket det)

Lenke til kommentar

8585992[/snapback]

Komplett hadde et DFI-kort som demovare en gang for lenge siden, noe som er en relativt sterk indikasjon på at de har solgt DFi i fortiden en gang. Tror der var et nf3 250gb-kort elns. Muligens et nf4 Ultra-d, noen toppmodell var det ikke (da ville jeg husket det)

8587057[/snapback]

Sommeren 2005 solgte Komplett hele nF4-serien til DFI. Men jeg antar at disse var skaffet fra Netshop, siden de var (er?) hovedlevrandøren i Norge. Disse var åpenbart så populære at Komplett var interessert da. Kanskje det er håp nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...