Din_Laban Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Anandtech skal teste en rekke nye hovedkort. DFI NF680i LT kommer til å være ett av dem. Vi gleder oss. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ja det kan du trygt si at vi gjør. eneste konkurenten til dfi for min del akkurat nå er korta til xfx, er de noe å i det hele tatt vurdere beklager at jeg trekker inn xfx i tråden din, men jeg liker merket Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Post 2 er oppdatert -nye linker, QuadCore overklokking ol. -ting ser lovende ut foreløpig Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Post 2 er oppdatert -nye linker, QuadCore overklokking ol. -ting ser lovende ut foreløpig 8561877[/snapback] Uff, ting ser faktisk så lovende ut at en får lyst til å ikke vente på AMD's K10... Skal ikke være greit Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg var i kontakt med Netshop i dag. De blir desverre ikke å ta inn DFI 680i LT. Årsaken er høy feilrate, og dermed lav gevinst. Det var litt uventet og veeeeeldig synd -forhåpentligvis vil kanskje andre nettbutikker ta det inn. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Uff, ting ser faktisk så lovende ut at en får lyst til å ikke vente på AMD's K10...Skal ikke være greit 8562413[/snapback] Spesielt ikkje når man kan få en quadcore Xeon til litt over 4k Jeg var i kontakt med Netshop i dag. De blir desverre ikke å ta inn DFI 680i LT. Årsaken er høy feilrate, og dermed lav gevinst. Det var litt uventet og veeeeeldig synd -forhåpentligvis vil kanskje andre nettbutikker ta det inn. 8563380[/snapback] Kordan iallverden kan Netshop si noe slikt nå, kortet er jo ikkje kommet i salg enda? De må jo vente til kortet kommer ordentlig i produksjon før de sier at det ikkje holder mål. Idiotisk av Netshop Endret 8. mai 2007 av Dragavon Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Darth Fader! -ja dettte irriterte meg så grønt at jeg nesten tvinges til å bestille det fra USA eller noe! -de hevdet det var bortimot 10% feilfrekvens og at det i stor grad skyldtes de kondesatorene DFI bruker på det kortet. Kombinert med lav inntjening, så de veldig lav fortjeneste på det hele... Endret 8. mai 2007 av bjornh Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det kommer snart til å kry av dem på Ebay.com Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg handler nok kortet mitt på ebay uansett Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 ER det noe å tjene på det? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ER det noe å tjene på det? 8565316[/snapback] Tja, hvis du er litt sleip og ordner det slik at du ikke betaler moms så Men er det høy feilrate på disse er jo det et usikkerhetsmoment ift. å kjøpe fra andre siden av kloden, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis flere ringer Netshop (næpshåp) så kan det jo hende de tar det inn. -eventuelle andre som har hatt DFI inne? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hva?! Skal Netshop helt slutte med DFI nå? Dette er jo en skandale. Jeg trodde NF4-serien til DFI solgte vanvittig godt? Netshop gjør flere og flere dumme ting som begynner å irritere meg. På en annen side. Tok ikke Komplett inn DFI en stund? Kanskje det er håp der i gården? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva?! Skal Netshop helt slutte med DFI nå? Dette er jo en skandale. Jeg trodde NF4-serien til DFI solgte vanvittig godt? Netshop gjør flere og flere dumme ting som begynner å irritere meg. På en annen side. Tok ikke Komplett inn DFI en stund? Kanskje det er håp der i gården? 8585992[/snapback] Komplett hadde et DFI-kort som demovare en gang for lenge siden, noe som er en relativt sterk indikasjon på at de har solgt DFi i fortiden en gang. Tror der var et nf3 250gb-kort elns. Muligens et nf4 Ultra-d, noen toppmodell var det ikke (da ville jeg husket det) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva?! Skal Netshop helt slutte med DFI nå? Dette er jo en skandale. Jeg trodde NF4-serien til DFI solgte vanvittig godt? Netshop gjør flere og flere dumme ting som begynner å irritere meg. På en annen side. Tok ikke Komplett inn DFI en stund? Kanskje det er håp der i gården? 8585992[/snapback] Komplett hadde et DFI-kort som demovare en gang for lenge siden, noe som er en relativt sterk indikasjon på at de har solgt DFi i fortiden en gang. Tror der var et nf3 250gb-kort elns. Muligens et nf4 Ultra-d, noen toppmodell var det ikke (da ville jeg husket det) 8587057[/snapback] Sommeren 2005 solgte Komplett hele nF4-serien til DFI. Men jeg antar at disse var skaffet fra Netshop, siden de var (er?) hovedlevrandøren i Norge. Disse var åpenbart så populære at Komplett var interessert da. Kanskje det er håp nå? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er dette for noe tull Netshop driver med nå! Håper ihvertfall en annen butikk kommer til å ta det inn. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi får dra i gang en kampanje hvor vi spammer innboksen til Komplett med mailer som "krever" DFI-salg hos dem Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) STØTT VÅR KAMPANJE DER VI BER KOMPLETT TA INN DFI LANPARTY NF680i LT Endret 16. mai 2007 av bjornh Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Komplett? Ja ja,sender en mail da Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Får vel sende en epost jeg også, selv om jeg er en tanke skeptisk ift. valg av chipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå