terkje Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hallo! Fått en kompis til og sette sammen en go maskin til meg. Nå har jeg problemer og få tak i han så jeg spør her for sikkerthetsskyld. Jeg har prøvd denne kalkulatoren uten at jeg helt tørr og satse på den pga at jeg ikke har så veldig peiling Her er maskinen som er satt opp: prosessor: intel core duo 2 e6700 hovedkort: MSI 975x platinium powerup ram: 2 stk OCZ DDR2 2048mb platinum xtc dual channel. skjermkort: geforce 8800gts Kommer til og bruke max 4 harddisker og da pluss cd dvd rom. Tingen er at strømforsyningen han har satt opp er 450w. altså en OCZ modstream 450w. Dette er vel for lite? Skjermkortet er veldig strømkrevende har jeg lest. Ellers må dere gjerne kommentere pc oppsettet også. Skal være en rask arbeids pc for design/3d samt funke bra til litt spilling. All hjelp mottas med tack -Terje Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan vel trygt oppgradere til 5-600 watt, for å være på den sikre siden. Men jeg tror nok den PSU'en der ville klart å dra systemet, men den ville gått på høy belastning, fra tid til annen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvis du hadde hatt strømforsyningen fra før ville jeg sagt at du like gjerne kunne sett om det gikk bra, men siden du uansett må kjøpe ny PSU, kan du like gjenre bruke et par hundrelapper ekstra for å være, som Pettern sier, på den sikre siden. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 tips du kan godt kjøpe e6600 istedenfor, og spare 2000kr. den strømforsyningen har vel 28 amper og alt på en linje, kjøpe en strømforsyning med 2 linjer for å avlaste pluss for å få helst 36 amper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå