tnic Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Er det noen der ute som vet hvor jeg kan laste ned et program som kan spille av mp3 filer baklengs? mvh Tomas Nicolajsen Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 å skal du lete etter sublimentale meldinger? geooooorge iiiiiis deeeeeaaaaaad... geeeeeoooooorge issss deeead... yvan eht nioj Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har du hørt det at hvis man spiller OZZY baklengs så tilkaller han djevelen nå eller? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 17:35, skrev Fake:å skal du lete etter sublimentale meldinger?geooooorge iiiiiis deeeeeaaaaaad... geeeeeoooooorge issss deeead...yvan eht nioj hehe, ikke bare jeg som har sett på simpsons nei Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 nope. den sangen er RÅBRA.. favoritt-boy band sangen min.. ooooh saaayyyy can you roooock? Lenke til kommentar
snorri Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 17:35, skrev Njaal[NOR]:Har du hørt det at hvis man spiller OZZY baklengs så tilkaller han djevelen nå eller? tilkaller djevelen... hm.. interessant. bør bli kjent med fyren, har noe uoppgjort med et par demoner som snakker inne i hodet mitt. men du, emne-poster, he du sjekket om det finnes en eller annen plug-in til winamp 2 eller 3? Lenke til kommentar
tnic Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 17:51, skrev meet-loaf:tilkaller djevelen... hm.. interessant. bør bli kjent med fyren, har noe uoppgjort med et par demoner som snakker inne i hodet mitt.men du, emne-poster, he du sjekket om det finnes en eller annen plug-in til winamp 2 eller 3? Håper nå ikke jeg tilkaller djevelen, det jeg skal er å høre Empty Spaces med Pink Floyd baklengs. Har hørt at de har spilt inn en hemmelig melding baklengs. hmm, plug-in til winamp.. tror ikke de han noen som kan spille baklengs, men skal sjekke... Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 gå inn på soundrecorder i windows også instillinger også Backwards/bakover (dette er på Entertainment hvis du har innstallert det) Lenke til kommentar
Neo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 1) Konverter mp3 til wav i winamp 2) I windows: Start -> Kjør -> sndrec32.exe 3) Åpne wav, effekter, baklengs Lenke til kommentar
snorri Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 18:06, skrev tnic:Håper nå ikke jeg tilkaller djevelen, det jeg skal er å høre Empty Spaces med Pink Floyd baklengs. Har hørt at de har spilt inn en hemmelig melding baklengs.hmm, plug-in til winamp.. tror ikke de han noen som kan spille baklengs, men skal sjekke... alvorlig? den sangen må jeg høre. qlt om de i det hele tatt har giddet å gjøre det da. Lenke til kommentar
tnic Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 takk, neo22! Hvis du hører begynnelsen til Empty Spaces baklengs vil du høre Roger Waters si: Congratulations, You have just discovered the secret message. Please send your answer to 'Old Pink', Care of the funny farm, Chalfont.. Har enda ikke forstått hva han mener med de linjene, men det hører også hjemme i et helt annet forum... Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Uten å forsøke å starte den diskusjonen... Det har vel noe med Syd Barret å gjøre, for å si det sånn! Knut Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 20:32, skrev tnic:takk, neo22!Hvis du hører begynnelsen til Empty Spaces baklengs vil du høre Roger Waters si: Congratulations, You have just discovered the secret message.Please send your answer to 'Old Pink',Care of the funny farm, Chalfont..Har enda ikke forstått hva han mener med de linjene, men det hører også hjemme i et helt annet forum... stemmer det, men vil heller si at det er omtrent midt i låten enn i begynnelsen da :razz: ellers syns jeg det var skikkelig spooky :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hehe. "A nother one bites the dust" har jo også noen kule baklengs saker da. Decide to smoke marihuana igjen og igjen gjennom hele sangen. :wink: Og ikke minst "Stairways to heaven". Den er dødsskummel baklengs. Ikke akkurat noe for barn nei... Lenke til kommentar
Neo Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 04:13, skrev cyclo:Hehe. "A nother one bites the dust" har jo også noen kule baklengs saker da. Decide to smoke marihuana igjen og igjen gjennom hele sangen. :wink:Og ikke minst "Stairways to heaven". Den er dødsskummel baklengs. Ikke akkurat noe for barn nei... Stairway to heaven av Led Zeppelin baklengs er oppskrytt. Det er bare tilfeldig at man hører noe med 'sweet satan'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå