Gå til innhold

spille mp3 baklengs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-29 17:35, skrev Njaal[NOR]:

Har du hørt det at hvis man spiller OZZY baklengs så tilkaller han djevelen nå eller?
:grin:

tilkaller djevelen... hm.. interessant. bør bli kjent med fyren, har noe uoppgjort med et par demoner som snakker inne i hodet mitt.

men du, emne-poster, he du sjekket om det finnes en eller annen plug-in til winamp 2 eller 3?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 17:51, skrev meet-loaf:

tilkaller djevelen... hm.. interessant. bør bli kjent med fyren, har noe uoppgjort med et par demoner som snakker inne i hodet mitt.

men du, emne-poster, he du sjekket om det finnes en eller annen plug-in til winamp 2 eller 3?

Håper nå ikke jeg tilkaller djevelen, det jeg skal er å høre Empty Spaces med Pink Floyd baklengs. Har hørt at de har spilt inn en hemmelig melding baklengs.

hmm, plug-in til winamp.. tror ikke de han noen som kan spille baklengs, men skal sjekke...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 18:06, skrev tnic:

Håper nå ikke jeg tilkaller djevelen, det jeg skal er å høre Empty Spaces med Pink Floyd baklengs. Har hørt at de har spilt inn en hemmelig melding baklengs.

hmm, plug-in til winamp.. tror ikke de han noen som kan spille baklengs, men skal sjekke...

alvorlig? den sangen må jeg høre. qlt om de i det hele tatt har giddet å gjøre det da.

Lenke til kommentar

takk, neo22!

Hvis du hører begynnelsen til Empty Spaces baklengs vil du høre Roger Waters si:

Congratulations, You have just discovered the secret message.

Please send your answer to 'Old Pink',

Care of the funny farm, Chalfont..

Har enda ikke forstått hva han mener med de linjene, men det hører også hjemme i et helt annet forum...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 20:32, skrev tnic:

takk, neo22!

Hvis du hører begynnelsen til Empty Spaces baklengs vil du høre Roger Waters si:

Congratulations, You have just discovered the secret message.

Please send your answer to 'Old Pink',

Care of the funny farm, Chalfont..

Har enda ikke forstått hva han mener med de linjene, men det hører også hjemme i et helt annet forum...

stemmer det, men vil heller si at det er omtrent midt i låten enn i begynnelsen da :razz:

ellers syns jeg det var skikkelig spooky :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 04:13, skrev cyclo:

Hehe. "A nother one bites the dust" har jo også noen kule baklengs saker da.

Decide to smoke marihuana igjen og igjen gjennom hele sangen. :wink:

Og ikke minst "Stairways to heaven". Den er dødsskummel baklengs. Ikke akkurat noe for barn nei...

Stairway to heaven av Led Zeppelin baklengs er oppskrytt. Det er bare tilfeldig at man hører noe med 'sweet satan'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...