ptfe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jaja, jeg vet det er en del threads om disse, men jeg klarer ikke bestemme meg, og fikk lyst til å lage et rent et kun til dette En slags sammling av erfaringer! Om du eier en av disse, si hvem du har, hvorfor du valgte den, og hvorfor du ikke valgte de andre... og hvem du anbefaller. Eksempel: Copperhead: Jeg har selv denne, og valgte den pga god omtale og spesifikasjoner. G5: Valge ikke denne først og fremst pga pris, men også siden jeg ikke liker de aft for mange funksjonene som weel-tilt. Habu: Denne var ikke i salg da jeg kjøpte min mus, men hadde jeg kjøpt i dag, hadde jeg valgt denne. Min anbefalling. Skjønner? Og om du ikke eier noen av de, si din mening uansett! Vil vite alt! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Som du kanskje har fått med deg, så har jeg nylig gått til innkjøp av en MS Habu! Det var egentlig en heller dårlig grunn til at jeg valgte nettopp denne, men grunnen var at utvalget her i byen er crappy, så jeg endte opp med å kjøpe det eneste attraktive produktet i mushyllen! Men jeg tror ikke jeg har gjort et veldig dårlig kjøp, da jeg har ganske store hender og dermed kunne fått problemer med en Copperhead. Grunnen til at jeg ikke har handlet mus siden jeg kjøpte MX510 for noen år siden, er at jeg rett og slett ikke har funnet andre mus fra Logitech enn MX510 og MX518 spesielt interessante! For jeg har alltid vært en "Logitech-mann"! Men de siste par årene har jeg begynt å se litt nærmere på Razermus, da flere bekjente og venner har hatt eller testa ut ulike modeller av Razer. I tillegg er de jo kjent for å være gode til gaming, selv om jeg kanskje ikke kan kalles en gamer, så liker jeg å spille en del.. Høy nøyaktighet er jo også en upside for oss som liker å leke litt med Photoshop og lignende, og også der har Razer fått gode kritikker, iaff på Diamondback og Copperhead! Så derfor tror jeg at jeg har truffet et kompromiss på en måte, da jeg har en mer ergonomisk trygg mus enn det Copperhead er, i tillegg til at jeg har funksjonaliteten av en. Er så langt fornøyd med musa, selv om jeg enda ikke har oppgradert firmware. Microsoft sier at man ikke kan forvente full funksjonalitet før man har oppdatert/oppgradert drivere og firmware, noe jeg finner en smule merkelig. Men likevel, også uten at programvaren som er med finner musa, så fungerer den fint, iaff til mitt bruk. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har g5. Har ikke prøvd de andre, men synes den er deilig. Den sitter godt i hånda og er perfekt som spillmus. . Den er en annen tråd om G5 her på forumet, står endel der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå