Gå til innhold

Hvordan koble dim-bryter på et vannkoker element?


Anbefalte innlegg

Hei

 

MÅ ha svar på dette fortest mulig!!

 

Jeg har et "vannkoker" element som jeg skal dimme, det skal brukes til og varme opp olje for at et lager skal gå på moped veiva mi bla.

 

MEN, jeg vet ikke kvordan dette skal kobles!

 

Noen som kunne ta de bilda jeg legger ut og åpne de i fks. paint og lage streker og en GOD forklaring på hvor de diverse kablene skal (evt. også et koblings skjema?) ps. skal ikke ha jording selv om det er det på støpselet!

post-120336-1169594254_thumb.jpg

post-120336-1169594273_thumb.jpg

post-120336-1169594289_thumb.jpg

post-120336-1169594304_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

MÅ ha svar på dette fortest mulig!!

 

Jeg har et "vannkoker" element som jeg skal dimme, det skal brukes til og varme opp olje for at et lager skal gå på moped veiva mi bla.

 

MEN, jeg vet ikke kvordan dette skal kobles!

 

Noen som kunne ta de bilda jeg legger ut og åpne de i fks. paint og lage streker og en GOD forklaring på hvor de diverse kablene skal (evt. også et koblings skjema?) ps. skal ikke ha jording selv om det er det på støpselet!

7786132[/snapback]

 

1 leder skal kobles utenom dimmeren

den andre lederen skal kobles fra stikk-kontakt inn på pil-opp

den tilhørende lederen fra varme-element kobles på pil-ned(som også har et bølgesymbol med en pil på)

Lenke til kommentar
Hei

 

MÅ ha svar på dette fortest mulig!!

 

Jeg har et "vannkoker" element som jeg skal dimme, det skal brukes til og varme opp olje for at et lager skal gå på moped veiva mi bla.

 

MEN, jeg vet ikke kvordan dette skal kobles!

 

Noen som kunne ta de bilda jeg legger ut og åpne de i fks. paint og lage streker og en GOD forklaring på hvor de diverse kablene skal (evt. også et koblings skjema?) ps. skal ikke ha jording selv om det er det på støpselet!

7786132[/snapback]

 

1 leder skal kobles utenom dimmeren

den andre lederen skal kobles fra stikk-kontakt inn på pil-opp

den tilhørende lederen fra varme-element kobles på pil-ned(som også har et bølgesymbol med en pil på)

7786252[/snapback]

 

 

Må bare minne om at sånne dimmere antakeligvis er svært underdimensjonert i forhold til varmeelementet. normalt tåler de opp til 300Watt mens varmeelementet gjerne er på 1500Watt... altså bør du ikke gjøre dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...