aas123 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei. Har lyst til å publisere hjemmesiden min, men vet ikke hvordan. Noen som kan hjelpe meg det. Hvordan skal jeg publisere siden min... Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis du ikke er noen proff bruker, kan du bare lage deg en konto på home.no. Deretter kan du logge på med ftp, hvor du skriver adressen i explorer som: ftp://[email protected] Deretter vil du se et vindu hvor brukernavnet ditt allerede er skrevet inn, så fylle du bare inn passord. Da får du opp et vanlig explorer vindu, og du kopierer bare filene over. NB! Hvis du er helt ny med hjemmesider bør du vite at hovedsiden skal hete index.htm. Det er denne som blir åpnet når du skriver adressen til siden din. Forresten vil adressen din bli home.no/brukernavn [ Denne Melding var redigert av: bushdevil på 2002-11-29 17:21 ] Lenke til kommentar
simmy Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis du har win2k bruker da bare iis. bare smelle in directoryn hvor du har html-filene, så er det oppe å går. hvis ikke, bruk apache Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 home.no host.sk er mine valg.. host sk = 50 mb UTEN annonser og sånt fra de som eier selskapet home no = 20 mb MED annonser som spretter opp mens noen er på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå