Anathema Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen fungerer det for, andre ikke. Ta et hint kanskje, NadaX7? ;p Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen fungerer det for, andre ikke. Ta et hint kanskje, NadaX7? ;p 7915934[/snapback] einste hinte eg tar(DIALEKT) er at de som får dette programet til år virke, kan bli Folle av et glass vann så de tror er Vodka! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) NadaX7, vi synes alle skikkelig synd på deg for den tiden som har forsvunnet fra livet ditt. Men hva med forskerne som har brukt 6 år på å utvikle dette? Dersom det ikke funker i det hele tatt, ville de i hvertfall ha kastet bort livet sitt. Endret 10. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 NadaX7, vi synes alle skikkelig synd på deg for den tiden som har forsvunnet fra livet ditt. Men hva med forskerne som har brukt 6 år på å utvikle dette? Dersom det ikke funker i det hele tatt, ville de i hvertfall ha kastet bort livet sitt. 7916053[/snapback] men nå har da mange forskere kastet bort livet sitt å da Lenke til kommentar
Crex Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 NadaX7, vi synes alle skikkelig synd på deg for den tiden som har forsvunnet fra livet ditt. Men hva med forskerne som har brukt 6 år på å utvikle dette? Dersom det ikke funker i det hele tatt, ville de i hvertfall ha kastet bort livet sitt. 7916053[/snapback] men nå har da mange forskere kastet bort livet sitt å da 7916102[/snapback] Etter dette som du har sagt i denne tråden virker det som om du er misunnlig på oss det virker for. jeg synes det er herlig. tok nettop "heroin" jeg følte lissom ikek noe spessielt under "høringen" men på slutten ble jeg nummen i hele kroppen. da jeg reiste meg opp fikk jeg en vidundelig følelse igjennom hele kroppen. den var der i 2 min eller no. du er bare en bæsj Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 "misunnlig"HAHAHAH, nei jeg greier å leve livet mitt Herlig uten å leke "HØY" Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg prøvde A-Bomb hos en venn i dag... <når jeg lå å hørte på den virket det som jeg svingte fra side til side. <akkurat som i en hengekøye. Da den var ferdig og jeg reiste meg var jeg bittelitt svimmel. Jeg var relativt skeptisk til hele konseptet, men jeg kjente at det skjedde noe med meg, men jeg fikk ikke like stor effekt av denne som Turbo-Totto og trevakt (venner) Lenke til kommentar
Crex Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 "misunnlig"HAHAHAH, nei jeg greier å leve livet mitt Herlig uten å leke "HØY" 7916343[/snapback] leke høy? det er ikke å leke høy. har aldri tenkt å være høy heller, det er bare en deilig følelse. en slags meditasjon. en halvtime hvor du bare tømmer tankene og slapper av. og får en avslappende deilige følelse etterpå Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 "misunnlig"HAHAHAH, nei jeg greier å leve livet mitt Herlig uten å leke "HØY" 7916343[/snapback] leke høy? det er ikke å leke høy. har aldri tenkt å være høy heller, det er bare en deilig følelse. en slags meditasjon. en halvtime hvor du bare tømmer tankene og slapper av. og får en avslappende deilige følelse etterpå 7916442[/snapback] vell vell lyke til budha Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Rapport på salvia divinorum: Jeg tok en standard prosedyre (holde lys og lyd på et minimum, tok på meg headset, startet avspilling, slo av skjermen og la meg på senga). Jeg fikk en følelse av å "komme opp" som lignet veldig på den følelsen man får av å røyke salvia IRL (det kjennes ut som man akselererer framover). Følelsen forsvant omtrendt like fort som den kom, tipper den varte i ca. 10-15 sekunder. Noe mer enn dette skjedde ikke iløpet av tiden jeg hørte på dosen (jeg hørte den ferdig). Jeg hadde forventet at det skulle vær litt mer enn bare følelsen av å "komme opp". Når jeg testa det IRL var akselerasjonsfølelsen tilstede hele tiden mens jeg var høy, samtidig som jeg hadde latteranfall og halisunasjoner når jeg lukket øynene. Må si jeg ble litt skuffet der. Er det bare meg, eller høres alle dosene helt like ut? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Det er mange som sier det ikke funker, av erfaring. Men alle får forskjellig effekt av det. Hva man selv har erfart er ikke godt nokk grunnlag for å kunne påstå at dette ikke fungerer. Og det er forskjell på å sitte i en stol og tenkte på noe annet, en å ligge under dyna med somebriller i full harmoni med lydene. Endret 10. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 NadaX7, vi synes alle skikkelig synd på deg for den tiden som har forsvunnet fra livet ditt. Men hva med forskerne som har brukt 6 år på å utvikle dette? Dersom det ikke funker i det hele tatt, ville de i hvertfall ha kastet bort livet sitt. 7916053[/snapback] :!: Hva får deg til å tro at dem har brukt 6 år på det der? OPPSKRYTT hele greia!! Men såklart, vil man kaste bort mer tid av livet sitt på det der, så go ahead.. Dere vet vel hypnotisørene? Det er ikke De som gjør noe.. Det er DU som gjør noe. Fordi du tror så sterkt på det, og virkelig vil det, så er det du som gjør det.. Er ikke noe mer. Eneste du må ha for at det der skal fungere er "tro"... Er det samme som jeg går og prøver å framheve en hallisunasjon, altså noe som er i hodet ditt, får du for mye medisin, ikke narkotika, men f.eks Sobril, så kan du lett hallisunere.. Er du veldig redd kan du også hallisunere via frykt. -Zynilum Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Greit, jeg respekterer at ikke alle vil "tro" dette fungerer. Men, uansett om det virkelig fungerer eller ikke, så får mange personer en bra effekt ut av det, er det da ikke det samme om det er lydene eller placebo effekten som forårsaker det? Uansett, her er min erfaring med Idoser. Jeg er ikke helt sikker på hvilken dose jeg brukte, jeg tror det var Peyote(?) Iallefall -> Jeg ligger på sofaen med headsettet på, kjører igang med dosa. Etter ukjent tid sovner jeg, dvs jeg sovner nesten. Det ble en sånn ukontrolerbar dagdrømmer tilværelse hvor jeg husket alt etterpå. Jeg drømte at jeg var på et fly som i slutten av drømminga styrta. (Tror dette har sammenheng med filmen jeg så på TV dagen før) Uansett, det skjedde i slutten av dosa. Jeg får en "falleffekt" I beina,(sånn som man får hvis man har hatt mareritt om at man faller også våkner man og det føles som beina faller videre) Denne falleffekten resulterte hvertfall i at jeg sparket til, slik at jeg traff Glass-Colaen min :!: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 NadaX7, vi synes alle skikkelig synd på deg for den tiden som har forsvunnet fra livet ditt. Men hva med forskerne som har brukt 6 år på å utvikle dette? Dersom det ikke funker i det hele tatt, ville de i hvertfall ha kastet bort livet sitt. 7916053[/snapback] :!: Hva får deg til å tro at dem har brukt 6 år på det der? OPPSKRYTT hele greia!! Men såklart, vil man kaste bort mer tid av livet sitt på det der, så go ahead.. Dere vet vel hypnotisørene? Det er ikke De som gjør noe.. Det er DU som gjør noe. Fordi du tror så sterkt på det, og virkelig vil det, så er det du som gjør det.. Er ikke noe mer. Eneste du må ha for at det der skal fungere er "tro"... Er det samme som jeg går og prøver å framheve en hallisunasjon, altså noe som er i hodet ditt, får du for mye medisin, ikke narkotika, men f.eks Sobril, så kan du lett hallisunere.. Er du veldig redd kan du også hallisunere via frykt. -Zynilum 7918078[/snapback] Nice sakt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Zynilum og NadaX7: Hvis dere syntes det er så bortkastet, og hater dette, kan dere ikke bare la være å klage og spamme inne her da? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Zynilum og NadaX7: Hvis dere syntes det er så bortkastet, og hater dette, kan dere ikke bare la være å klage og spamme inne her da? 7918842[/snapback] Sarkasme med et smil! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dette var wacked. *redd* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen uhøflige poster slettet og neste man med slike utbrudd vil få vinterferie, ta det med ro... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Zynilum og NadaX7: Hvis dere syntes det er så bortkastet, og hater dette, kan dere ikke bare la være å klage og spamme inne her da? 7918842[/snapback] nei, hjelper kansje noen til å ikke kjøpe/laste ned dette tullet, som virker vist du "TROR" det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå