SCV Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 tror det skal mye til for at du tar skade av dette. med minder du ikke eier en psyke i det hele tatt. Bedre og kjøre dette programmet og få en "rus" ut av dette en og gå og ta seg et skudd heroin. Satt litt på spissen, men dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bedre og kjøre dette programmet og få en "rus" ut av dette en og gå og ta seg et skudd heroin. 7906926[/snapback] Hva er vitsen med aa faa den rusen i det hele tatt? Problemet med dette programmet er vel at man kan bli avhengig. Ikke slik at man faar abstinenser, men at man f.eks ikke faar sove uten aa ta Lucid Dreaming osv. Det gjelder da selvsagt etter en del ganger. Men nei, jeg har ikke provd programmet, saa jeg skal igrunn ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fikk ingen virkning for min del... Greit nok at den ene sangen skulle gjøre deg våken, men det var bare fordi den spilte en høy irriterende suselyd. Jeg kunne heller ha hørt på musikk som ikke var rolig, samt at jeg ville fått større glede. 7902092[/snapback] Suselyd er det på alle dosene, men du vil nok bli søvning av den lyden om det er en dose som tilsier at du vil bli det. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 så lenge det ikkje er serleg farleg så synes eg det er heilt okey å drive med.. kan være jævla stlig Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ustedalen: kjekt og eksperimentere vet du og noen må vere testkaniner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 synes beskrivelsene i iDose er ganske overdrevent, men jeg har brukt det tre ganger i dag: Opium, Anesthesia og Morphine. Likte den siste best, men jeg føler ikke jeg får så sterk virkning. Jeg lå på alle, alene på ett rom godt i senga med lukkede øyne og ikke tenkte på noe Med Opium, følte jeg meg lykkeligere, men ikke dødsglad osv. Mye av det var nok fordi jeg var overveldet av tanken på at man kan stiumlere doping på denne måten. og selvfølgelig tror jeg at mye av effekten er innbilling, men hva er egentlig galt med det? Om noen år, tror jeg dette er utvilket mange skritt videre ril stadiet hvor det er blit vanelig, og det har blitt opretter tilltak mot det osv. Sikkert mye sterkere doser og spesielle. Men dette skal jeg fortsette med, jeg må bare prøve ut alle. gleder meg spesielt til ecstasy. viket som den hadde god effekt, siden etter en venn av meg hadde ligget inne på rommet med lukkdede øyne på puten og hørt ecstasy kom han ut med bendern. Han sa det var nesten så han nådde orogasme. :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Mine forberedelser: Tar med den bærbare inn på soverommet og skrur av alt lys. Legger meg så i senga og setter på en dose. For min del virker det best når jeg bare ligger i mørket og slapper av. Det er viktig at det er stille, så skru av mobilen og alt annet. Mine erfaringer: Til å begynne med var jeg skikkelig skeptisk til dette, og hadde ikke tro på det i det hele tatt. Jeg prøvde trip-dosen og den ga meg ingenting. Jeg hadde egentlig gitt opp programmet helt til jeg fikk lyst til å prøve bare en gang til med en sterkere dose. DA begynte ting å skje. Nedenfor er mine beste doser hittil. Opium - Etter en stund ble kroppen tung. Først følte jeg meg bare tyngre, så hadde jeg følelsen av at jeg sank flere meter nedover i madrassen. Det var en skikkelig spesiell følelse. Etter en stund fikk jeg en trang til å flire, og jeg klarte heller ikke å holde latteren tilbake, så det endte opp med at jeg lå der i mørket og lo for meg selv. A-Bomb - Denne fikk meg til å sovne ganske raskt, så våknet jeg med et røsk og følte at jeg "falt" veldig raskt mot taket. Taket kom imot meg med et veldig høyt tempo. Jeg skvatt så at jeg reagerte med å ta armene opp for å ta meg i mot. Endret 10. februar 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 snippysnappy7911186[/snapback] Lenke til kommentar
Crex Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) I dose. Dette er fantastisk. jeghar tatt ecstasy, morphine, 5HTP og nå A-bomb Jeg føler at alle disse dosene gir meg en fantastisk avslappende følelse under selve "høringen" med ecstasy fikk jeg heftig ereksjon, men kom ikke til "klimax" før den var over. 5HTP jeg lå å slappet av, så tenkte jeg at jeg bare kom til å tro at jeg var glad etc. så på 80% eller no prøvde jegå tenke på triste ting. men det gikk ikke. jeg ble bare glad. på 98% kom 2 venner av med inn i huset og inn på rommet. da jeg var ferdig tok jeg av med øreproppene og lo. jeg bare lo og lo og ga en av vennene mine en stor klem. Dette kan høres litt overdrevent, men det er faktisk sant. med Morphine sovnet jeg. og da den var ferdig voknet jeg, gikk bort til sengen og sovnet. Når jeg hørte på A-bomb var det deilig. jeg var bare helt avslappet. når den var ferdig følte jeg det som om jeg våknet i en annen verden. det pumpet adrenalin. Det var deilig. jeg tenker på dette som en form for meditasjon, bare enda bedre. JEG hadde aldri klart å ligge stille på en madrass i en halv time uten dette. Jeg og trevakt har nettop blitt ferdig med A-bomb. vi elsket det begge to. Endret 10. februar 2007 av Turbo-Totto Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 A-bomb jeg og en venn lå i hver vår seg, og i hver vår verden når vi prøvde A-bomb, som var min 4. dose prøv, og hittil min favoritt. Turbo-Totto er han. Lyden i starten var utrolig beroligende. jeg begynte å halvsove, og jeg tenkte på ingen ting, men i hjernem min dannet det seg bilder av de viduderligste paradiser. Når lyden forandret seg falt jeg oppover ut av en planet. farten stoppet når jeg kom gjennom "atmosferen", og ut i det åpende rommet. jeg svevde sakte fremover imens hodet ble fyllt med illusjoner. Som det står i beskrivelsen: at hjeren eksploderer, syntes jeg passet med min erfaring fra A-bomb. Dette er dosen jeg har tatt som har kommet nermest beskrivelsen fra iDoser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Dette er vel ikke farlig eller noe? Kan ikke på noen måte forestille meg at det er det? Får man noen bivirkninger eller noe? Fikk lyst å prøve. Men er litt redd Om det er innbilning, hva så? Det er jo herlig likevel Er det sånn at hvis man tar overdose så dør man liksom? Endret 10. februar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette har ingenting med disse hjernestimulatorene å gjøre men man klarer dette uten pc en og. Vet ikke hva jeg skal kalle det men.. Om du går ut på bar mark (når den dagen kommer) så snurr deg runt deg selv til du merker du er svimmel. Legg deg ned på ryggen og lukk øynene med en gang. Det vil føles som om du svever på en måte. Jeg så for meg et flygende teppe som fløy i alle mulige retninger Lenke til kommentar
Crex Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Dette har ingenting med disse hjernestimulatorene å gjøre men man klarer dette uten pc en og. Vet ikke hva jeg skal kalle det men.. Om du går ut på bar mark (når den dagen kommer) så snurr deg runt deg selv til du merker du er svimmel. Legg deg ned på ryggen og lukk øynene med en gang. Det vil føles som om du svever på en måte. Jeg så for meg et flygende teppe som fløy i alle mulige retninger 7911873[/snapback] lydene har større effekt en du tror, har du prøvd det selv?? Endret 1. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Crex Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette er vel ikke farlig eller noe? Kan ikke på noen måte forestille meg at det er det? Får man noen bivirkninger eller noe? Fikk lyst å prøve. Men er litt redd Om det er innbilning, hva så? Det er jo herlig likevel Er det sånn at hvis man tar overdose så dør man liksom? 7911810[/snapback] prøv i vei, det er herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Men det er ikke farlig liksom? Hvis jeg tar det stoffet lyden etterligner, vil det være like farlig som om jeg tok stoffet på ordentlig, eller er det heelt ufarlig, og null bivirkninger osv? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Er ikke farlig. Prøvde nettopp opium. Den eneste effekten var at jeg var litt rar og det hørtes ut som det var bølger rundt meg. Trodde det var vann inni scanneren min osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Rent forbanna BULLSHIT! Funker ikke, er bare noe dem tror dem skal tjene penger på. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 lydene har større effekt en du tror, har du prøvd det selv?? 7912317[/snapback] Nei jeg har ikke det fordi jeg ikke tror på det. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Rent forbanna BULLSHIT! Funker ikke, er bare noe dem tror dem skal tjene penger på. 7914552[/snapback] Og du slappet helt av og ikke gjorde noe mens du hørte på? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Rent forbanna BULLSHIT! Funker ikke, er bare noe dem tror dem skal tjene penger på. 7914552[/snapback] Og du slappet helt av og ikke gjorde noe mens du hørte på? 7915843[/snapback] jeg prøvde dette i en periode på 2uker(har nå vista, så det viker ikke lenger) å jeg fikk aldri effekt, BORTKASTA tid av live mitt Endret 10. februar 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå