Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde Heroin for et par dager siden.

Jeg slo av lyset i rommet, slo av skjermen, og hadde et normalt volum på headsettet (så høy at det ikke kom annet støy). Jeg la meg så ned på sengen for å høre på dosen. Etter ca. 15-20 minutter ble det litt rart å tenke, men etter den stunden det var rart å tenke så skjedde det ikke mere. Det bare sluttet. Så konklusjonen min på heroin er at det ikke funker.

Tror jeg skal prøve Salvia i kveld, jeg vet iallefall hvordan det virker IRL, så det blir en smal sak å undersøke om den funker eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde Heroin for et par dager siden.

Jeg slo av lyset i rommet, slo av skjermen, og hadde et normalt volum på headsettet (så høy at det ikke kom annet støy). Jeg la meg så ned på sengen for å høre på dosen. Etter ca. 15-20 minutter ble det litt rart å tenke, men etter den stunden det var rart å tenke så skjedde det ikke mere. Det bare sluttet. Så konklusjonen min på heroin er at det ikke funker.

Tror jeg skal prøve Salvia i kveld, jeg vet iallefall hvordan det virker IRL, så det blir en smal sak å undersøke om den funker eller ikke.

7872375[/snapback]

Kanskje du ikke merker noe fordi du er vand til sterkere saker? :!: :p

Lenke til kommentar

Satt og spilte Unreal tournement mens jeg fyrte igang med A-bomb.

Hadde skrudd av all lyd på UT da såklart. I begynnelsen

Gikk alt fint, fløy rundt og fragget som en hest. Etter hvert som A-bomb bygde seg opp ble jeg mye tregere, tilslutt gikk jeg bare rett frem og skaut inn i veggene og var helt fascinert av lyden i hodet. Det var ganske deilig.

Kan godt hende resultatet av null søvn på 24 timer og placebo. Uansett, det var ganske digg.

Lenke til kommentar
Prøver og spør en gang til. jeg får opp denne

post-97753-1170708481_thumb.jpg

selv om jeg har lakt den filen i instalasjonsmappen, hva skaj jeg gjøre ?

7879708[/snapback]

Gå inn på http://www.i-doser.com og klikk på Support. Gå ned til problemstilling nr. 2 og gå gjennom _alt_, punkt for punkt.

QBab: Høres egentlig litt ut som placebo da, ettersom i-doser ikke skal funke når du hører på det mens du gjør andre ting :p Men vanskelig å si selvsagt.

Lenke til kommentar
Må teste ut dette når jeg kommer hjem :) har positiv erfaring med BWG så :)

7882585[/snapback]

Hei. Lyst til å utdype litt hvilke positive erfaringer? Har nettop begynt med BWG selv, hadde vært kult å vite hva andre har fått ut av det :)

7882885[/snapback]

tjaa.. tok på en sånn relaxation ting, og ble skikkelig avslappet :p

Klarte nesten ikke løfte opp armene.. lå i godstolen og satt på msn :p

Og en kompis tok sånn Headace treatment, og han sa det hjalp mot hodepinen :)

Men kan jo godt hende det bare er psykisk..

Lenke til kommentar
Prøver og spør en gang til. jeg får opp denne

post-97753-1170708481_thumb.jpg

selv om jeg har lakt den filen i instalasjonsmappen, hva skaj jeg gjøre ?

7879708[/snapback]

Gå inn på http://www.i-doser.com og klikk på Support. Gå ned til problemstilling nr. 2 og gå gjennom _alt_, punkt for punkt.

QBab: Høres egentlig litt ut som placebo da, ettersom i-doser ikke skal funke når du hører på det mens du gjør andre ting :p Men vanskelig å si selvsagt.

7882168[/snapback]

Eg fokuserte ganske mye på lyden etter hvert, hadde ganske høyt på også.

Sikkert derfor jeg ikke klarte og spille normalt lengre, men bare holdt inne W og skøyt i veggen.

Lenke til kommentar

Interessant at så mange her viser interesse for "binaural wave's". Har lest mye om dette og kan forklare kort hva som skjer.

I 1839 oppdaget Heinrich Wilhelm Dove at om du sendte to lyder inn i hodet som forandret frekvens, ville hodet danne en ny lyd med gjennomsnitts frekvensen til de to lydene hodet ble "matet" med. Og på denne måten kan man til en viss grad forandre frekvensen på hjernebølgene vår. To Page Down på denne side (http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_wave) viser de forkjellige frekvensene.

Så hvis man kjenner frekvensen hjernen har når man er høy på f.eks. opium, kan man prøve å forandre bølgelengden til akkurat denne og dermed oppnå delvis samme effekt. Men kroppen blir jo ikke fysisk stimulert så man får langt i fra samme virkning som disse I-Doser folka påstår =)

(http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_tones)

Lenke til kommentar

populert på skulen våres! dette programet ruler!

husk: av med lyset, legg deg ned på sengen, lukk øyne og bruk bra headset... og konsentrer deg om lyden, og ikkje beveg deg! :thumbup:

dette funker som faen, eg har bare eit lite spørsmål: er dette egentlig farleg?

den eine fekk meg til å sjå motsatte farger, når eg oppnet øynene.. det varte bare ein lita stund no..

er dette programet farleg? :)

Lenke til kommentar
er dette programet farleg? :)

7905998[/snapback]

Bare tenk paa hva som skjer. Det paavirker hjernen din slik at du ser motsatte farger, og paavirker deg paa en maate som ikke er normalt.

Jeg har ikke nok kunnskap til aa si at det ikke er farlig, men jeg tror i alle fall ikke at det er sundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...