Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Syk drøm*

7825359[/snapback]

Jeg drømmer sånn lett uten i-Doser :]]

7837380[/snapback]

Akkurat det samme tenkte jeg :p Har gjerne sykere drømmer også.

 

 

Har dessverre ikke greid å oppnå lucid dreaming igjen ved hjelp av brainwave-generator, men undersøker heller andre metoder for å oppnå drømmekontroll. Leste om lucid dreaming et annet sted på nettet, og det virker som det kuleste man kan oppleve :D

Sorry, sporer litt av her.

Lenke til kommentar

Finner ingen steder hvor det står akuratt hvordan man skal gjøre det med tanke på øyne (åpnet, lukket) stirre eller bare drive rundt? Skal man fokusere veldig på lyden eller skal man liksom bare høre den og tenkte hva enn som kommer opp inni hodet? - Ganske teit spørsmål ja, men jeg vil gjerne vite at jeg gjør det 100% riktig! ;)

 

I går var det eneste jeg fikk ut av det Hodepine i førsten som gikk over til kvalme på kvelden. :S

Lenke til kommentar

okok, hørte på 45min med marihuana summing nå.

Huhei, etter en stund blir lyden bare en kontinuerlig deilig lyd og høre på og tankene bare svirerrer rundt, closed eyes visuals er noe som kommer når man røyker hasj/marihuana og når man bare slapper av og dagdrømmer. Og jeg hadde det nå når jeg satt og slappet av med øynene igjen, blandt annet en hel del katter og en masse bra damer. og mange andre ting som kom og dro hele tiden.

 

Idet jeg lukket opp øynene for første gang og så på sjermen var det 9 minutter igjen og jeg var ganske slapp/svimmel eller disorientert om jeg kan kalle det det, selv om jeg bare har sittet her i stolen min hele tiden. Skrudde av skjermen min og lukket øynene det siste 10 minutta som var igjen og pling så kom en windows lyd om at det var ferdig. Opp med øyna, fyre på Keane - your eyes open. Og en bråherlig start på musikken var det iallefall og et lite flir kom hoppende ut. Nå har jeg hørt litt keane og fogerty mens jeg har skriblet dette og føler meg ikke spesielt høy eller rusa, men at dette programmet har en eller annen form for hypnose eller.no er jeg nesten helt sikker på :) Chill var det iallefall, men litt traudig første gangen iogmed at du vil bare bli ferdig med de 45 minutta og sjekke om du får effekt.

 

Jeg tror jeg konkluderer med at jeg fikk effekt, men ikke noe kjempe kjempeeffekt, og varte lenge varte den heller ikke, får prøve videre i morgen ja, med peyote eller opium tenker jeg :)

 

Så og sitte stille med øynene igjen og høre ferdig dosen i en passe comfy stilling med en liten koslig lampe i rommet (ikke for mørkt, ikke for lyst) og passe volum på headsetet (du må bruke headset ja) har tilogmed lest FAQ jeg! :thumbup: Og tolmodighet er også greit og ha med seg, og for og sjekke om du har fått effekt tror jeg at og sette på musikk er den beste måten og finne ut på.

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar
Kjedelig at man bare kan spille hver lyd én gang. Hjelper det å bare legge inn lydene på nytt?

7848905[/snapback]

Ved å laste de ned på nytt ja.

 

EDIT: Før du bruker en lyd: Kopier filen (MANGE GANGER) og legg den i ulike mapper på skrivebordet/et annet sted du husker godt.

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...