Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

jeg prøvde en av de sterke på fredag før jeg la meg...

eneste merkelige som skjedde var at jeg ikke sovnet...

etter at den var ferdig var jeg akkurat som før, ingen rosa elefanter eller merkelige tanker...

det dere som får dette til å funke kan gjøre er å sette på en tilfeldig, og sjekke effekten av denne, hvis effekten stemmer med det som står der, så funker det, tar dere en "sove-dose", og blir mer våken etterpå, så er dette den populære placibo-effekten som gjør det(jeg tror at jeg blir dopet, derfor blir jeg det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forklar det litt mer, så ser vi som har prøvd det litt hva vi kan gjøre

(den var til wunder-baumen)

PS: du blir ganske funny etter en liten stund.. Skal prøve igjen i kveld med full dose før jeg legger meg!!

7811139[/snapback]

Hadde samme problem som djupvannselg men nå er jo det løst!

Lenke til kommentar

Skal selvfølgelig ikke si at det var derfor, men jeg prøvde en preset til Brainwave Generator (som jeg anbefaler istedenfor I-doser) som het Lucid Dream, og den siste drømmen jeg husker var jeg så absolutt klar over at jeg drømte (altså lucid dreaming). Er ikke så ofte dette har skjedd ellers, så det var i såfall vært litt av en tilfeldighet.

edit: Og det er ikke så veldig lett å få placebo-effekt når man sover, er det?

Endret av anners
Lenke til kommentar

Jeg prøvde nettop Opium, fullførte 31% .. Så stokk jeg, å ble ukonsentrert å skrudde av..

Hørte JÆVLI bra etterpå , konne høre strømmen i lyset mitt og i veggene.. men det varte bare 2-3 minutt...

Gidder ikke å prøve nå, skal gjøre det en gang jeg kjeder meg... :D

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Escasy når jeg lå i sengen min og skulle sove. Etter 12min gikk mp3 spillern min tom for batteri, så jeg bestemte meg for å sove. Jeg sovnet nesten med en gang. Jeg drømte også at jeg sloss mot en slange. Var skikklig realistisk. Ble neste bitt 2 ganger så jeg klatret opp på taket til en hytte. Der satt jeg og var drit redd. Slangen kom opp tilslutt, men da trampet jeg på "halsen", rett bak hodet, så tok jeg å trampet han død :woot:

Om det er slik vær gang, skal jeg ta sann dose vær eneste natt :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

kanskje det bare er bullshit men..jeg ble veldig tung i hodet,lysene ble strekere,jeg hørte stemmer og skurring i hodet og så for meg at det sto en mann bak meg . og jeg fikk en stor trang til å le . dette var da jeg tok trip . merkelig..

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Jeg prøvde Escasy når jeg lå i sengen min og skulle sove. Etter 12min gikk mp3 spillern min tom for batteri, så jeg bestemte meg for å sove. Jeg sovnet nesten med en gang. Jeg drømte også at jeg sloss mot en slange. Var skikklig realistisk. Ble neste bitt 2 ganger så jeg klatret opp på taket til en hytte. Der satt jeg og var drit redd. Slangen kom opp tilslutt, men da trampet jeg på "halsen", rett bak hodet, så tok jeg å trampet han død :woot:

Om det er slik vær gang, skal jeg ta sann dose vær eneste natt :love:

7825359[/snapback]

Jeg drømmer sånn lett uten i-Doser :]]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...