aklla Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 jeg prøvde en av de sterke på fredag før jeg la meg... eneste merkelige som skjedde var at jeg ikke sovnet... etter at den var ferdig var jeg akkurat som før, ingen rosa elefanter eller merkelige tanker... det dere som får dette til å funke kan gjøre er å sette på en tilfeldig, og sjekke effekten av denne, hvis effekten stemmer med det som står der, så funker det, tar dere en "sove-dose", og blir mer våken etterpå, så er dette den populære placibo-effekten som gjør det(jeg tror at jeg blir dopet, derfor blir jeg det) Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Trance gjør meg høy til tider, og det er en herlig følelse! Synd for de som må ta stoffer for å kunne oppnå det. Har ikke prøvd det som snakkes om her. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Forklar det litt mer, så ser vi som har prøvd det litt hva vi kan gjøre (den var til wunder-baumen) PS: du blir ganske funny etter en liten stund.. Skal prøve igjen i kveld med full dose før jeg legger meg!! 7811139[/snapback] Hadde samme problem som djupvannselg men nå er jo det løst! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvorfor blir tråden så "Off-Topic"? Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 når jeg starter I-Doser så kommer det opp dette.. hva skal jeg gjøre for å fikse det? 7811341[/snapback] Last ned denne og legg den i mappen. 7811387[/snapback] Har lastet ned den nå, hvilken mappe legger jeg det i ? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan fungerer dette egentli? Må man ta opp lyder? :S Er det ikke bare å laste ned lydene å spille de av ? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Man laster ned programmet (i-doser), som spiller av noen dll. filer. Man kan enten ta dem opp for å bruke på mobil f.eks eller bare spille av i i-doser om man vil Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Okei, det hørtes greit ut. Takk (: Håper på å få oppleve noen skikkelige psychedelice ting Endret 27. januar 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Okei, det hørtes greit ut.Takk (: Håper på å få oppleve noen skikkelige psychedelice ting 7812878[/snapback] ikke ha for høye forhåpninger. Bare prøv å gjør som blir anbefalt Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg merket ikke noe:( Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg merket ikke noe:( 7813201[/snapback] Slappet du helt av og ikke drev med noe? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg merket ikke noe:( 7813201[/snapback] Har prøvd 2 ganger. ene gangen var det helt stille, og en hvit vegg å stirre på. positivt resultat Andre gangen prøvde jeg mens jeg satt på msn.. Da fikk jeg negativt resultat Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg bare satt her og hørte på, gjorde ikke noe annet... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Skal selvfølgelig ikke si at det var derfor, men jeg prøvde en preset til Brainwave Generator (som jeg anbefaler istedenfor I-doser) som het Lucid Dream, og den siste drømmen jeg husker var jeg så absolutt klar over at jeg drømte (altså lucid dreaming). Er ikke så ofte dette har skjedd ellers, så det var i såfall vært litt av en tilfeldighet. edit: Og det er ikke så veldig lett å få placebo-effekt når man sover, er det? Endret 28. januar 2007 av anners Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg prøvde nettop Opium, fullførte 31% .. Så stokk jeg, å ble ukonsentrert å skrudde av.. Hørte JÆVLI bra etterpå , konne høre strømmen i lyset mitt og i veggene.. men det varte bare 2-3 minutt... Gidder ikke å prøve nå, skal gjøre det en gang jeg kjeder meg... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg prøvde Escasy når jeg lå i sengen min og skulle sove. Etter 12min gikk mp3 spillern min tom for batteri, så jeg bestemte meg for å sove. Jeg sovnet nesten med en gang. Jeg drømte også at jeg sloss mot en slange. Var skikklig realistisk. Ble neste bitt 2 ganger så jeg klatret opp på taket til en hytte. Der satt jeg og var drit redd. Slangen kom opp tilslutt, men da trampet jeg på "halsen", rett bak hodet, så tok jeg å trampet han død Om det er slik vær gang, skal jeg ta sann dose vær eneste natt 1 Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei. Finner ikke ut hvor jeg skal lagre ctrl_skinableform filen :S Noen som vet? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvordan klarer dere å legge inn filene på mp3 spillere? Får ikke til det med opptak (hører bare masse bakgrunnslyder som følge av mikrofonen) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) kanskje det bare er bullshit men..jeg ble veldig tung i hodet,lysene ble strekere,jeg hørte stemmer og skurring i hodet og så for meg at det sto en mann bak meg . og jeg fikk en stor trang til å le . dette var da jeg tok trip . merkelig.. Endret 30. januar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Krims Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg prøvde Escasy når jeg lå i sengen min og skulle sove. Etter 12min gikk mp3 spillern min tom for batteri, så jeg bestemte meg for å sove. Jeg sovnet nesten med en gang. Jeg drømte også at jeg sloss mot en slange. Var skikklig realistisk. Ble neste bitt 2 ganger så jeg klatret opp på taket til en hytte. Der satt jeg og var drit redd. Slangen kom opp tilslutt, men da trampet jeg på "halsen", rett bak hodet, så tok jeg å trampet han død Om det er slik vær gang, skal jeg ta sann dose vær eneste natt 7825359[/snapback] Jeg drømmer sånn lett uten i-Doser :]] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå