neivoll Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nede i taskbaren din har du antageligvis et høyttalerikon. Høyreklikk på det og velg "Open volume control" eller no sånt (går ut fra engelsk språk på windows). Klikk på Options -> Properties og velg Recording. Kryss av for alle alternativer og klikk OK. Nå får du opp en mikser med flere spor. Kryss av på Select på det som enten heter "What U Hear", "Stereo Mix" eller lignende. Poenget er at det tar opp det som blir spilt av på dataen. Så åpner du Audacity og I-Doser, setter igang innspilling i Audacity og setter igang I-doser. Lurt å sjekke at Audacity tar opp, og at det er et anstendig lydnivå på det. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Prøvde cocaine nå, ble ikke akuratt speeda. Men hørte på en sang etterpå og tenkte: "De lydene der har jeg ikke hørt før" osv. Så blir kanskje litt mer konsentrert og slik Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nede i taskbaren din har du antageligvis et høyttalerikon. Høyreklikk på det og velg "Open volume control" eller no sånt (går ut fra engelsk språk på windows). Klikk på Options -> Properties og velg Recording. Kryss av for alle alternativer og klikk OK.Nå får du opp en mikser med flere spor. Kryss av på Select på det som enten heter "What U Hear", "Stereo Mix" eller lignende. Poenget er at det tar opp det som blir spilt av på dataen. Så åpner du Audacity og I-Doser, setter igang innspilling i Audacity og setter igang I-doser. Lurt å sjekke at Audacity tar opp, og at det er et anstendig lydnivå på det. 7806066[/snapback] Se på bildet. Hvor i all verden er tasbaren med høyttalerikonet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Se på bildet. Hvor i all verden er tasbaren med høyttalerikonet? 7806305[/snapback] Tror han mener denne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Satt og hørte på både Peyot, crystal meth og marijuana på skolen i dag uten spesielle effekter (jeg vet hvordan man skal få det meste ut av disse greiene, men ville bare prøve for å se om det skjedde noe utenom). Etter minst 2-3 skoletimer med på forskjellige "dop" merka jeg at noen ganger var det en lyd som begynte inne i hodet mitt mens sounden fortsatte, og som fortsatte videre når jeg tok av meg headsettet. Merka og at stemmen skurra inne i hodet mitt når jeg sa noe (som egentlig var gøy). Velger å tro at dette var en slags liten effekt av å høre på de forskjellige "dop lydene". Skal prøve mer i kveld da jeg skal ligge i senga med lyset av og bare høre på lydene! 7805858[/snapback] Det er sikkert fordi ørene dine er vandt til det, når jeg tok av headsettet så hakket lyden. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kan godt være! Er egentlig littegranne skeptisk til dette Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke for lettpåvirkelige sjeler.. Jeg prøvde ecstacy, og etter 2 min var alt jeg så ganske rundt (skjermen min var rundt)... Men tar audacity opp lyder fra OS\programmer? Hvis nei, er det et program som gjør det? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Audacity tar opp fra det du velger at lydkortet skal ha som opptakskilde. Og hvis du da velger at det som spilles av skal være opptakskilde (at ting går i en halv loop), vil audacity ta opp akkurat det. Kan være verdt å få med seg at det da også tar opp eventuelle museklikk-lyder, msn-varsler osv. Du kan forsåvidt bruke windows lydinnspilling til det samme, er innstillingene på lydkortet som er poenget her ( og de gjør du fra windows' volumkontroller). ArmenMinAu: Se på bildet til ekwathne. Er altså den linja som er ved siden av Windows' oppgavelinje. Det er dette vinduet du skal få opp: Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jada jada Fant det ut for lenge sida igår. Takk anyways. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 sliter med det å ta opp fra lydkortet.. Hva slags instillinger skal jeg ha på på audacity? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Les tidligere svar. Du skal ikke ha noen spesielle innstillinger på Audacity, bare lydkortet (volumkontroller i windows). Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) "eyy, pass headsettet a, la meg dra inn litt" 7786136[/snapback] hahah Edit: Har lest litt mere og prøver og finne ut av det selv Endret 27. januar 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vel, nå fant jeg ut det med opptakingen.. Men nå står jeg ovenfor et annet problem. i går spillte jeg av ecstacy, hele ecsatcy. Betyr det at jeg må høre gjennom den igjen (hele), for å kunne slå av uten at den går tapt? Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 da har jeg også lasta ned I-Doser, blir spennende å se om det skjer no.. men må jo vente til dattra har lagt seg hehe Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 I-doser funka ikke hos meg Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Forklar det litt mer, så ser vi som har prøvd det litt hva vi kan gjøre (den var til wunder-baumen) PS: du blir ganske funny etter en liten stund.. Skal prøve igjen i kveld med full dose før jeg legger meg!! Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 når jeg starter I-Doser så kommer det opp dette.. hva skal jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 når jeg starter I-Doser så kommer det opp dette.. hva skal jeg gjøre for å fikse det? 7811341[/snapback] Last ned denne og legg den i mappen. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Takk jeg leste første posten, men huska ikke den fila når jeg skulle prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå