Khaffner Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dere kan finne mp3-filene i en viss bukt Husk at det ikke bare er å høre på lydene mens du sitter på bussen eller noe slikt, man må ligge helt stille, slappe av og konsentrere deg på lyden. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 En ting jeg bare vil si til folk her, er at I-doser er utrolig effektivt mot hodepine/migrene. Jeg har migrene en gang i blandt. Vanlig migrene-medisin hjelper ikke mye, mens I-doser fjerner migrene med mellom 70-100%. Har prøvd I-doser mot vanlig hodepine også, og det funket like bra. Dette gjelder alle dosene tror jeg, har prøvd mange forskjellige og alle funket like bra. Det funker også med doser jeg ikke pleier å bli rusa av. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 GunnarGul, dersom du bruker i-doser mens du ligger i et mørkt rom og slapper av, prøv å gjør akkurat det du gjør men uten i-doser. Kanskje det bare er avslappingen som hjelper? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg prøvde White Crosses, og til å begynne med merket jeg ingenting, bare ble helt "random" i toppetasjen. Tror jeg la kanskje et kvarter, med små virkninger som noen muskelsammentrekninger, ellers ikke så mye annet (om man ser bort i fra ekstrem aktivitet i øyelokka...). Tenkte at jeg skulle gi meg, men brått kom det en del støy, og jeg ble drit varm, så kald i kroppen. Så kommer det mer støy, og jeg ble lam, og klødde over alt, og det stakk på hele kroppen... and so on... Klarer ikke forklare, fikk bare en syk opplevelse, og ble en smule paranoid, men nå kjører jeg på med en ny dose før jeg sovner! Anbefales... I morgen kjører man på med Hand of God, you choose, eller noen av de andre syke dosene (iallefall det de sier selv:p) 1 Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Stol på meg. Når jeg har migrene ligger jeg alltid i et mørkt rom og slapper av. Har også prøvd å ligge rolig med musikk, det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stol på meg. Når jeg har migrene ligger jeg alltid i et mørkt rom og slapper av. Har også prøvd å ligge rolig med musikk, det hjelper ikke. Jeg har lest et sted at lyder aka. støy kan fjerne migrene. Spiller du av noen typer spesiell "musikk" eller har noe bakgrunnstøy, f.eks en svak vifte så forsvinner hodepinen lettere. Er det noen som vet hva som kan skje om man "blander" to forskjellige doser? F.eks om man prøver out of body, og hopper over til gamma rett etterpå? Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det noen som holder på med dette nå for tiden? Jeg hadde en periode jeg merket rusen til en viss grad, men nå merker jeg ikke noe lenger. Skal prøve å ta litt fri fra i-doser, for å så kjøre på med en hard dose etter noen dager. Håper jeg merker noe mer da:) Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har akkurat konvertert doser til .wav og overført de til mobilen Det funker fint det Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan klarte du å konvertere dose-filer til wav? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 han konverterte sikkert .mp3 filer til .wav Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nope. Jeg konverterte fra .drg til wav. Det man trenger er å laste ned et program som heter sbagen, som er programmet i-doser er bygget på. Det er bare å google det. Når man har lastet ned sbagen, så spiller man av en dose i I-doser. Man trenger bare spille den i et par sekunder. Så går du i mappen I doser er installert og kopierer over filen "temp.xqp". Åpne denne filen i notepad, legg til "-SE" på den øverte linja og lagre hele filen som "etellerannet.sbg". Denne filen kan nå åpnes i sbagen. Hvis man høyreklikker på fila sbg fila, så kan man velge "convert to wav". Fila blir veldig stor, men man får ikke høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Major bump , Har testet dette i dag og får god effekt på alt , Har testet out of body, heroin , first love. Noen forslag til noen andre som funker? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har lastet ned 60 sanger/1,2dager med I-doser musikk Synes et funker dårlig, klarer ikke høre på det etter 2 minutter Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hørte på Content i 10 min netopp. Den skulle virke oppløftende, men det eneste jeg følte som oppløftende var da jeg tok av meg headsetet. Jeg satt stille og rolig å fokuserte på lyden, men det funket dårlig. Eller jo på begynnelsen var det øyeblikk der jeg syntes det funket, men gikk fort over. Men dette er første gang jeg prøver dette, så det håper at det kommer seg etterhvert Må være fett å få det til å funke! Edit: Foresten, er det noen her som virkelig har fått det til å funke? Fått syke opplevelser eller noe? Endret 31. august 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette kan umulig være godt for psyken på sikt. Ser for meg at du ser/føler ting som ikke eksisterer pga du lurer hjernen med frekvensene. Vil tror at du får store problemer, som angst og depresjon, hvis du driver med dette over lengre tid. Nå det er sagt: jeg er ingen hjernekirurg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 jeg klarte ikke og bevege kroppen etter en halvtime med out of your body Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har prøvd 10 forskjellige doser nå. Har jævelig lyst på effekt. Har prøvd alle mulige guider osv, lest forum osv. Men får det ikke til å funke. Merker absolutt ingenting. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 yoga gjør en høy uten dop, men da skal en holde på en stund før en legger seg ned på strak rygg og nyter endorfinene svinger. Har til gode å prøve spiker-matte. Koppe-massasje er uhyre effektiv, kan bli riktig spaced out av det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har prøvd 10 forskjellige doser nå. Har jævelig lyst på effekt. Har prøvd alle mulige guider osv, lest forum osv. Men får det ikke til å funke. Merker absolutt ingenting. Enig, har gjort som en guide sa at jeg burde, ligge helt stille i mørket osv osv, men funket fortsatt ikke Er ikke så keen på dt lengere føler at det tuller med hjernen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Srry for å bumpe denne tråden men jeg lurte på om noen har noen av disse lydene i mp3 format så jeg kan laste dem ned på mobilen? HTC Wildfire S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå