Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa noeg jeg ikke husker hva heter, og Out of body i går.

Har ikke ord. Faen så sprøtt!

Lå i senga i ett helt mørkt rom, og hørte. Etter 10 min, hørte jeg først noe afrika-tromme'ish, BOM bom bom bom.. BOM bom bom bom.. Reiv av headsettet, men hørte fortsatt lyden.

Etter 5 sek uten headset forsvant det, og jeg la meg ned igjen..

Var liksom nesten sovna, veeldig avslappa.. Men våkna plutselig til meg selv av at jeg følte noen sto med senga. Åpna øynene, og der sto en mørkhudet INDIANER og sa en setning på ett språk jeg ikke skjønner..

Han forsvant etter 5 sekunder han også..

Freaka ut, og slo på lyset og turte ikke mer.. Seriøst så freaky..

 

Senere på natta, testa jeg Out of body. Funka ikke så bra først, men etter og ha hørt i kanskje 15min ble jeg nesten lam, kunne såvidt røre på beina.

Så ble alt hvitt og det føltes ut som jeg svevde.

MEN så ringte telefonen, og jeg skvatt til meg selv, og gidda ikke mer.

 

Anbefaler alle og teste! Sett kurs mot piratbukta hvis du er intr. :)

Lenke til kommentar

Prøvde akkurat dosen LSD. Merket ikke noe spesiellt annet enn at jeg ble veldig avslappet og i en slags transe med lyden. Merket ikke noe til det man merker under en ekte LSD- trip, altså CEV's (Closed Eye Visuals), hallusinasjoner, tankeforvirringer eller forandringer i tidsoppfatningen (1 minutt virker som 10 minutter) som det står så fint i beskrivelsen til "dosen".

Lenke til kommentar
Brainwave Generator har jo lenge hatt slike drug-plugins, Her har ITavisen skrevet en artikkel om dette men om programmet I-Doser. Lasta ned å hørte litt, var samme type lydeffekter som BWG.

 

Noen som har prøvd dette å kan bekrefte at det fungerer? Hva er det egentlig disse lydbølgene gjør med hue ditt? Har jo hørt at det kan være både avhengighetsdannende og at det kødder med huet.

 

Tingen her er at du må høre på minst 35 min for 15 min med "rus", men last gjerne ned å prøv, og legg ut "trip-rapport" her.

 

Beste mâte â bli höy uten dop er â trene sinnsykt hardt. Da blir du höy under og etter trening og generelt hele tiden hvis du trener ofte nok.

Lenke til kommentar
Er det greiene der farlig egentlig? Med tanke på at man "får samme rusen" som ekte dop, blir man ikke avhengi? Jeg har ikke lyst til å prøve, fordi jeg vil holde meg unna slikt, men såklart høres detj o sprøtt ut? Noen som har noe helse greier ang dette? Bare lurer...

Blir ikke avhengig av alle typer ekte dop eller.

 

Tvilsomt at dette er farlig, er jo kun lyder som endrer din sinnstilstand som gjør at du får en slags rusfølelse om det gjøres riktig. Bare å prøve om du føler for det, enten får du funk eller så får du ikke funk :). Får du funk, så skal det hvertfall være en morsom opplevelse, men jeg har ikke fått store funken enda så veit ikke om det kan sammenlignes med samme type ekte dop.

 

Men når vi snakker ekte dop så er avhengighet kun fysisk i form av abstinenser, altså kroppens reaksjoner på at et stoff som vanligvis er i blodet ikke er der lenger og kjemien ikke lenger stemmer (da kroppen har tilpasset seg å være "med dop"). Nikotin er et godt eksempel. Psykisk avhengighet er en slags "trang" til å gjøre det igjen, akkurat som å spise godteri. Det skal du ikke se bortifra at du vil gjøre det igjen ;), men tviler på at du vil føle det som en slags avhengighet.

Endret av ChrML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...