Khaffner Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er vel bare frekvensen man senker? Og den synker og stiger av seg selv iløpet av dagen uansett Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Prøvde Opium i går før jeg la meg, og da merket jeg litt. Muskelspenninger for det meste, men hjernen begynner å ta inn signalene iallefall. Prøvde Out of Body 3 nå, og merket fort at jeg fikk muskelspenninger, og kan banne på at jeg følte at jeg beveget bena, og sto i gangen osv, enda jeg lå i sofaen med bena på bordet. Følte også at jeg snudde på meg osv, uten at jeg bevet meg i det hele tatt. Brått kom det et "hakk" i lyden (dere skjønner hva jeg mener), og jeg skvatt som faen, for brått så jeg "et bilde", som kan minne om optiske illusjoner. Svarte og hvite firkanter som bevet seg. Det er deilig å endelig merke noe av dosene, så nå skal jeg prøve ut enda mer:-D Så til dere som ikke tro på det, det fungerer! Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Noen som har et par bra doser å anbefale? Har planer om å prøve Heroin, Hand of God, You Choose, Valium(?), og et par til jeg ikke husker navnet på nå, men skulle gjerne hørt hva dere andre synes fungerer bra:) Endret 29. januar 2009 av Zolex- Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Programmet er helt ufarlig!! vis du ikke får anfall da og kutter av deg strupen Lenke til kommentar
Damp Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Prøvde cocaine nå, ble ikke akuratt speeda. Men hørte på en sang etterpå og tenkte: "De lydene der har jeg ikke hørt før" osv. Så blir kanskje litt mer konsentrert og slik Hei merket dette selv, etter å ha hørt på heroin mixen hørte jeg høyfrekvente lyder fra pc'en jeg ikke har lagt merke til før. Disse lydene var også ganske klare Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 jeg tror ikke et sekund på at programmet er ufarlig slik mange skal ha det til. har hørt om flere som har benyttet seg av idoser og som har fått merke det på psyken. å kødde med kjemikaljene i hjernen er ikke bra. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Kanksje idoser kan påvirke såkalte "mennesker" fordi dem ikke tåler psyken? Sant det der med frekvensen som khaffner sier, Men som sakt det er helt ufarlig MR. IsaachElric. Endret 30. januar 2009 av theotheman Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 er det noen som har noen skikkelig psyko opplevelser med dette? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har prøvd dette et par ganger, og det sykeste jeg har opplevd var høy afrikansk trommemusikk som lumsket rundt i hodet i 10 minutter. En annen gang så jeg ordenlige hippie-farger når jeg lukket øynene Husker ikke hvilke doser jeg tok da Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=nffuKL-zaFU + Trekke inn en sigarett svært fort = Dop nok for moí Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 1 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det misbruk på gjestefunksjonen som er slettet. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Helt sikkert placebo, men gøy likevel. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet om en side der jeg kan laste ned doser? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I-Doser høres for meg ut som humbug! Noen som har testa? Funker det? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=nffuKL-zaFU+ Trekke inn en sigarett svært fort = Dop nok for moí Yay nikotinsjokk.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) delete. Endret 6. februar 2009 av S.Larsen Lenke til kommentar
Floregnag Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg antar at det er mange som prøver i-doser, men som aldri i verden kunne tenke seg å prøve "ekte" dop. Og jeg lurer litt på hvorfor? (hvis vi går ut ifra at i doser virker) Det går jo ut på å ruse seg og koble av litt, komme vekk fra virkligheten, er det ikke derfor så mange er i mot dop? Eller er vi i mot dop kun fordi staten sier det er ulovlig? for de fleste av oss kan ikke si at vi er i mot dop fordi det er helseskadelig (fordi det er bevist at alkohol er mer skadelig enn flere narkotiske stoffer, samme gjelder nikotin). Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er jo genialt! Flere som har prøvd I-doser, og har noe og fortelle? Hvordan doser funker best? Og finnes det noen korte? Kjipern å sitte i 45 minutter og høre på piping! Lenke til kommentar
radalf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg antar at det er mange som prøver i-doser, men som aldri i verden kunne tenke seg å prøve "ekte" dop. Og jeg lurer litt på hvorfor? (hvis vi går ut ifra at i doser virker) Det går jo ut på å ruse seg og koble av litt, komme vekk fra virkligheten, er det ikke derfor så mange er i mot dop? Eller er vi i mot dop kun fordi staten sier det er ulovlig? for de fleste av oss kan ikke si at vi er i mot dop fordi det er helseskadelig (fordi det er bevist at alkohol er mer skadelig enn flere narkotiske stoffer, samme gjelder nikotin). Nei, såklart ingen er imot dop fordi det er helseskadelig. lol >_> Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Meh. Lasta ned noen doser, men funker ikke for meg. HVerken hand of god eller white crosses ga noen som helst effekt. Ikke vondt i hodet engang Det kan hende at det er fordi jeg bruker øreplugger, og ikke headset. Hvilke doser pleier å funke for dere? Endret 7. februar 2009 av pululf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå