Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Folk, vær forsiktig med noen, som eks. LSD eller noe sånt... (ikke coffee og såve tingene å slikt) Jeg for en gang til en venn som sa at jeg sku sette på headsettet å lukke øynene å høre konsentrert på lydene... Jeg så jo litt i ny å ne, å til slutt gikk han ned en tur, så jeg lukket øynene å plutselig tar noen meg på armen, jeg ser jo fort dit å det er ingen der så jeg fortsetter....

Etter hvert lurte jeg på hvor han var så jeg så å det var det jævligste jeg har oplevd... Jeg sto å stirret i tryne på en eller annen demon, så jeg ble stiv av skrekk, han kom nærmere å plutselig var han borte (Jeg fortsto jo ikke hva jeg satt å hørte på)... Jeg lukket øynene å ser etter en stund... Da sitter jeg ute på en strand om en natt så plutselig ut av vannet kommer Jason Vorhees (fra friday 13th serien) mot meg ut av vannet.. Faen det var jævlig, kastet av meg headsettet så kommer vennen min å spør hva som sjedde å jeg fortalte :p hoff...

Prøvde en annen gang (husker ikke va det var jeg tok, vertfall noe rus) så jeg så en cowboy springe gjennom rommet mitt å hoppet ut av vindue å så sovna jeg :p

Men vær veldig forsiktig me sånnt hær ;)

Lenke til kommentar

Skal teste I-Doser skakk nå og se om det hjelper på.

edit: Testa peyote, virka ikke noe særlig. Var kjedelig de 10 første minuttene men var et litt whoa øyeblikk der det kjentes ut som jeg fløy og merka ikke hvor jeg hadde hendene

Endret av WD40
Lenke til kommentar

edit: Testa peyote, virka ikke noe særlig. Var kjedelig de 10 første minuttene men var et litt whoa øyeblikk der det kjentes ut som jeg fløy og merka ikke hvor jeg hadde hendene

Bare fortsatt å prøve. Du er heldig som merket noe første gangen du prøvde. Det blir bedre og sterkere for hver gang du prøver.

Lenke til kommentar

Bare fortsatt å prøve. Du er heldig som merket noe første gangen du prøvde. Det blir bedre og sterkere for hver gang du prøver.

Hehe er ikke min første gang, var jeg som startet denne tråden for 2 år siden :)

Lenke til kommentar

Prøvde en eller annen, tror det var noe med happy elns, merket ingenting, jeg og en kompis i dobbelseng med hver sin pc, hvert headsett og idoser. Jeg skulle stikke USB-penna i USBen på pcen, traff nettverksporten og hadde lættis i 10 minutter etter det. Jeg lå bare og rista :p

Er Seruka btw, orker ikke logge inn..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

startet nettop med Idoser igjen etter 1 års pause elelr no.. det er helt herlig:) får sånn deilig avslappene følelse når jeg er ferdig.. pleier å bruke morfin osv.. må "trene" opp hjernen igjen før jeg begynner med white crosses osv.. (som er helt fantastisk!!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...