GunnarGul Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg er ikke helt sikker, men tror det var adrenochrome eller noe. Lenke til kommentar
Kongnord11 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Folk, vær forsiktig med noen, som eks. LSD eller noe sånt... (ikke coffee og såve tingene å slikt) Jeg for en gang til en venn som sa at jeg sku sette på headsettet å lukke øynene å høre konsentrert på lydene... Jeg så jo litt i ny å ne, å til slutt gikk han ned en tur, så jeg lukket øynene å plutselig tar noen meg på armen, jeg ser jo fort dit å det er ingen der så jeg fortsetter.... Etter hvert lurte jeg på hvor han var så jeg så å det var det jævligste jeg har oplevd... Jeg sto å stirret i tryne på en eller annen demon, så jeg ble stiv av skrekk, han kom nærmere å plutselig var han borte (Jeg fortsto jo ikke hva jeg satt å hørte på)... Jeg lukket øynene å ser etter en stund... Da sitter jeg ute på en strand om en natt så plutselig ut av vannet kommer Jason Vorhees (fra friday 13th serien) mot meg ut av vannet.. Faen det var jævlig, kastet av meg headsettet så kommer vennen min å spør hva som sjedde å jeg fortalte hoff... Prøvde en annen gang (husker ikke va det var jeg tok, vertfall noe rus) så jeg så en cowboy springe gjennom rommet mitt å hoppet ut av vindue å så sovna jeg Men vær veldig forsiktig me sånnt hær Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 what the ****. Det høres mer ut som en lucid dream eller noe. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Link til side som jeg kan downloade dette? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Link til side som jeg kan downloade dette? Sett kurs mot piratbukta. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Skal teste I-Doser skakk nå og se om det hjelper på. edit: Testa peyote, virka ikke noe særlig. Var kjedelig de 10 første minuttene men var et litt whoa øyeblikk der det kjentes ut som jeg fløy og merka ikke hvor jeg hadde hendene Endret 9. januar 2009 av WD40 Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal teste I-Doser skakk nå og se om det hjelper på. edit: Testa peyote, virka ikke noe særlig. Var kjedelig de 10 første minuttene men var et litt whoa øyeblikk der det kjentes ut som jeg fløy og merka ikke hvor jeg hadde hendene Bare fortsatt å prøve. Du er heldig som merket noe første gangen du prøvde. Det blir bedre og sterkere for hver gang du prøver. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal teste I-Doser skakk nå og se om det hjelper på. edit: Testa peyote, virka ikke noe særlig. Var kjedelig de 10 første minuttene men var et litt whoa øyeblikk der det kjentes ut som jeg fløy og merka ikke hvor jeg hadde hendene Bare fortsatt å prøve. Du er heldig som merket noe første gangen du prøvde. Det blir bedre og sterkere for hver gang du prøver. Hehe er ikke min første gang, var jeg som startet denne tråden for 2 år siden Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Prøvde en eller annen, tror det var noe med happy elns, merket ingenting, jeg og en kompis i dobbelseng med hver sin pc, hvert headsett og idoser. Jeg skulle stikke USB-penna i USBen på pcen, traff nettverksporten og hadde lættis i 10 minutter etter det. Jeg lå bare og rista Er Seruka btw, orker ikke logge inn.. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen steder man får kjøpt headset som funnker bra til detta? helst ikke mer en 300-400kr. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Omtrent alle headset man får kjøpt i dag funker. Med mindre det er litt ødelagt og sender f.eks. lavere lyd på det ene øret. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 fungerer det med øreplugger da? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jada. Du må ha lydkilden på øret ditt, altså ikke høyttalere men kun headset/propper Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da prøver jeg på nytt før senga kaller:) Fikk nettopp inn et sted mellom 75-120 doser:) Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mest effektive dose? Noen Anbefalinger? Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er vanskelig å si. Det varierer fra person til person. For meg så fungerer heroin best. Det er mange som sier at f.eks. Vico, Opium, nitrous og A-bomb fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 startet nettop med Idoser igjen etter 1 års pause elelr no.. det er helt herlig:) får sånn deilig avslappene følelse når jeg er ferdig.. pleier å bruke morfin osv.. må "trene" opp hjernen igjen før jeg begynner med white crosses osv.. (som er helt fantastisk!!!) Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Prøvde ecstasy i går kveld, den funket. Har tatt 7 doser ellerno uten noe resultat (kjedelig), men først i går kveld begynte det å virke Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 man fucker med kjemien oppe i hjernen. oppfordrer folk til å være litt forsiktige med i-doser, til tross for at de som selger møkket hevder at det er helt trygt. isaac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå