Slacks Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dette er garantert bullshit. Om dere absolutt må dope dere, kom dere ut av døra og få tak i skikkelig vare Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undrer_* Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei Fant nettop ut om dette. Har veldig lyst til å prøve, men jeg finner bare to stk (std som følger med når man laster ned) pluss 3 ekstra som jeg fikk for å registrere meg på forumet. Hvor er det dere får tak i alle de andre lydene? Betaler dere for dem? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I en veldig kjent bukt. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Dette er garantert bullshit. Om dere absolutt må dope dere, kom dere ut av døra og få tak i skikkelig vare Ikke nødvendigvis. Trodde også dette var tull, helt til jeg ga det en sjanse. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Heisann! Testet dette programmet for förste gang idag, men funket ikke. Jeg prövde Opium. Jeg gjorde som sagt, slo av lys og slappet av. Lar dere bare tankene flyte, jeg klarte ikke å la väre å åpne öynene iblandt og noen ganger tenke mye på lyden og programmet. Hvordan gjör dere når dere får det til å funke? Og hvilken "drug" funker best for dere, hvilken er letteste og starte med? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er bevist at dette er avhengighets dannende lyder Stod på itavisen.no Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er bevist at dette er avhengighets dannende lyder Stod på itavisen.no Har du link til Itavisens artikkel om det? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 det at det er .drg filer har ingenting og si, det er bare fordi at filene er låst til programmet de utviklet et nytt program, grensesnittet er det samme. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Prøvde dette litt i går. Prøvde først Alcohol men den funket ikke i det hele tatt, ble bare irritert av lyden. Prøvde så Extacy, prøvde da sikkelig slik det sto i FAQ'en. Etter ett kvarter med avslapping økte hjerterytmnen noe sinnsykt. Prøvde så opium etterpå. Den fungerte heller ikke. Har egentlig vanskelig for å tro at det var disse lydene som ga noe som helst utslag. Sikkert tilfeldig. Selfølgelig er det sant med binaurale lyder, men at et dårlig laget windows program med ekstra skins osv. skal være et resultat av seriøse forskere har jeg vanskelig for å tro på. Det skal mye til for å ruse seg på frekvenser, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Får man de i MP3 noe sted? Evt noen som kan PMe de til meg. Har Mac, og orker ikke å fyre opp crossover Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fy faen, hver gang jeg lokker øya så tar det fem min så kommer et lite flash og jeg skvetter som faen.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det ironiske er vel at endel av frekvensspekteret forsvinner om du konverterer de til mp3 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 WOHOO FETT! DETTE FUNKER CRAZY BRA! JEG KLARER NESTEN IKKE HOLDE MEG I RO NÅ JEG TROR JEG TOK OVERDOSE ELLER NEO FORDI DETTE KAN IKK VÆRE BRA.... :S HVIS JEG IKKE AVSLUTTER DENNE POSTEN ORDENTLIG SÅ ER DET FORDI JEG IK LDF. .... Lenke til kommentar
Gjest Guest_JB_* Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg kan konstantere at I-doser fungerer. Jeg har prøvde *Extacy *Orgasm *White Crosses Den som fikk meg til å si at "Ja this shit works" er orgasm. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med the real thing, men ga en tydelig virkning. Fikk en følelse at jeg var på tur til å komme, å spenninga byggde seg meget hurtig opp, sammtidig som at hjerte dunket fortere osvosvosv. Å til slutt dabbet det helt av. Jeg hadde ingen tro på i-doser før akkurat dette skjedde. Senere prøvde jeg Extacy igjen (som ikke hadde fungert tidligere) Fikk en eksplosjon av sensasjon i kroppen, dette var utroli spessielt. Etter som at jeg aldri har tatt extacy IRL. White Crosses var bare utrolig spessielt, jeg lå i sengen min, med laptopen ved siden av meg. Jeg hadde ikke puttet inn strømkabeln, men jeg hadde et lite håp om at pc'en ville overleve i 30min til. White Crosses putta meg i et veldig sært "state of mind" jeg hadde fysisk press på innersia av hode, og det kjentes ut som at hjernen min ville vokse. Jeg lå å betraktet alt d sære som skjedde fysisk, da pc'en min slo seg av, lyden forsvant og jeg åpnet øynene. Alt føltes så utroli... hm... i ett. Jeg var altså i et med alt... utrooolig sær følelse. Men I-Doser fungerer,, ingen tvil! Jeg har i alt brukt 3 dager på oppnå noen form for virkning. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Pröve netopp ecstacy etter mislykkete forsök med Crack, Opium og Marijauna. Og fy faen! Lå en stund, ca 40% og hörte samme lydene, senga beveget seg litt bare. Men så skjedde noe, lydene flöt mer sammen og skapet mer "musikk" i hodet. Öynene mine begynte å röre seg(såg såklart ingenting, hadde igjen öynene). Samtidig begynte d å kille i magen som i nervösitet, men det var godt. Tonene ble mer og mer sammen flytet og lysere. Det föltes tilslutt ut som jeg flöy eller dalet raskt nedover og det killet kraftigere og kraftigere i magen, akkurat som jeg kjörte berg og dalbane. Etter denne fölelsen klarte jeg ikke å fokusere, men fyfaen så kult! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette funker tydeligvis ikke på meg. Tredje gang jeg prøvde nå uten spesielle resultater. Vet ikke om jeg gjør det feil eller om jeg er immune mot mp3-dop, menne... I AM NOT VERY HIGH NOW AND THATS SUCKS! Hittil prøvd Heroin, Ecstacy og Peyote... :( Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvordan gjør du da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Prøvde selv I-Doser for en stund tilbake. Satte på Marihuana på anlegget, satte shutdown-countdown på maskina og la meg til å sove(sovner veldig sakte vanligvis). Sovna etter 5 minutter mens lyden fortsatte mens jeg sov. Utrolig effektiv måte å sovne på fant jeg ut Lenke til kommentar
Gjest Gjesten gutt21 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 fant ut av dette idag! nå har jeg prøvd noen, med forskjellige resultater, prøvde orgasm, jeg får faktisk ereksjon og alt er sykt godt, men etter ca 15% så dabber alt helt vekk! flere som opplever det slik? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gledet meg til å høre på disse lydene, men I-Doser fungerer ikke på OS X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå