Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smiling, fliring, ristning i kroppen, altså, du klarar liksom ikke sitte stille og du må bare smile, du får ikke til noe annet, og du fikk akkuart som frysninger i kroppen og du smilte ekstra hver gang det kom. hehe utrolig saker, denne varte mens hørte på. konsentrerte meg faktisk ikke veldig heller satt foran pc`en og surfet, så kom ned bare av seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skjønner ikke hvordan dere får noe ut av dette jeg, husker da jeg prøvde det for lenge siden. Ingen effekt i det hele tatt =/

Sikkert fordi det skulle blitt kalt "High on placebo". Og som kjent må du faktisk tro på det for at placebo'en skal gi effekt.

Lenke til kommentar

Vell, synd for deg at dette ikke stemmer, og du har ingen ting her inne i denne tråden vist du skal bare mene det, jeg tror ikke før jeg føler noe.

Dette er ikke placebo, det endrer hjernebølger, gjør dem om til andre bølgelengder og slik, og det finnes mye forskining i dette, vil tro at er mye healing på proff nivå som kan utføres med å finkle med bølgene.

Men altså, dette er IKKE placebo, lykke til videre ;)

Lenke til kommentar

Haha. Jeg prøvde ecstasy her om dagen. Det var en helt syk opplevelse. Det tok veldig lang tid før det skjedde noe. Men plutselig begynte jeg å høre diverse super mario lyder. Sånn som når han hopper eller vokser x] Også kom musikken. men det var egentlig ikke musikk. Det var bare masse nintendo toner hulter til bulter. Det var utrolig rart. Men det forsvant med en gang jeg tok av høretelefonene. Og hadde ingen andre rogrammer åpne på dataen enn iDoser.

Haha. Ikke den effekten som var ment, men drit fett fordet^-^

Lenke til kommentar

Ja da har jeg endelig prøvd i-Doser. Første dose var alcohol, og jeg merket faktisk ikke så veldig mye, bortsett fra at jeg ble veldig avslappet av monotone lyder og å ligge i sengen med øynene lukket. Den andre gangen ville jeg teste noe "hardere", og prøvde LSD. Var ikke så mye forskjellig fra alcohol, men jeg fikk litt skrudd lydbilde etter alle lydene. Nå skal jeg teste ut hand of god, å se om det er noe tess i det hele tatt. Om jeg ikke merker noe da så tror jeg at det ikke funker på meg. Fordi jeg ikke tror det kommer til å funke. Fordi det er en placeboeffekt.

Edit: Acid - nada. Jeg har hatt større virkning av diverse trance eller den eminente gitarsoloen i Pink Floyds 'Comfortably Numb'.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Synes forøvrig at effekten fra alle er typer er heilt denne samme, men ja eg får den effekten at kroppen forsvinner og at du begynner å sveve rundt liksom. Klarer også dette utan I-doser eller noke som helst, men kanskje ikkje like kraftig.

Så eg trur på at I-doser funker litt, men sånne ting som Lucid dreaming osv, har eg ikkje heilt troen på.... dessverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde heroin for litt sida. Det fyrste eg merka var at headsettet byrja å gneke seg inn til hovudet mitt. Det føltes som om det masserte meg på ein måte. So kom det eit jazz-orkester som spelte ein melodi opp i hovudet på meg. Det siste eg merka var at eg høyrde zappe-lydar(ikkje lett å forklare) når eg rista på hovudet. Er ikkje so fristande å prøve ekte varer dersom dei har slik effekt :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...