Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du får jo ikke effekten uten I-Doser. Da er det ikke placebo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 du kan jo ikke bare tro at du får det uten at du hører på I-doser. Placebo går jo ut på at man tror man får en effekt av at man gjør noe, og når man gjør tingen så skjer det siden du trodde det kom til og skje. Altså det kreves to ting for og oppnå placebo, deg selv, og en ting som man tror man får en effekt av. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Litt bortkasta likevel. Kunne jo heller valgt å tro at man får effekt av å skrive innlegg på forumet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Man kan ikke bare si "åhh nå skal jeg bli skikkelig dopa når jeg skriver dette innlegget da" virker som om du ikke aner hva du snakker om, får du må jo faktisk tro, og da mener jeg tro for at det skal funke..Idiotisk agrument.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Han vet ikke hva han prater om.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Meg eller traadstarter? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, var det jeg trodde Er enig btw^^ Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er jo akkurat det de kristne sier. Du må ha tro - hadde du bare hatt tro ville du opplevd den hellige ånd. Blablabla...Jaja, jeg tror vi bare får si oss enige om at vi aldri blir enige. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skjønnte ikke det du mente om kristne, men du er enig med at man kan få en effekt av I-doser selv om det er placebo eller ikke? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Man kan vel få effekt av I-doser med alle dosene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Mener du og ta alle på engang eller? Alle dosene skal gi effekt ja bortsett fra den som heter reset, den stiller visst hjernen tilbake til "normal modus"^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Haha, serr? Dummeste jeg har hørt Den rusen var jo ikke altfor lenge ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skjønner den ikke helt jeg heller, men mener at det var en som het det^^ Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Prøvde demoen jeg fikk fra siden dems, var en "Alcohol" og "Content" prøvde alkoholen og ble litt rar i hodet, følte meg litt rusa" :S, Lasta ned fullver. fra kaia og prøvde hasj men hadde ikke like stor effekt på meg ble bare litt øm i huet. Skal prøve "peyote" men vet ikke om jeg tør . Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Å jo bare og tørre, du blir nokk mer skuffa en redd;P Er jo ikke sikkert, men ikke forvent for mye de første gangene. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Klarte snakke helt fint etter dosen "Peyote", Men fikk en sånn "brrrrrr" lyd som varte en stund. Og ble litt rar i huet som alle andre doser men ikke dopa:/. Hvilken dose har fungert best på dere? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den "brrrrrr" lyden du forklarer vill jeg anta at er etter lyden etter å ha hørt disse to forskjelige lydene i hørene. Husker ikke jeg lenger hva som funka best, er lenge si jeg gadd å prøve noe. Bare å prøve og teste ut selv, regner med at ingen reagerer likt på alt, så selv om noen for mega effekt på noe, så får kansje noen andre ingen ting på den. Lykke til Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Wow, prøvde nettop ecstasy, og ble skuffet. Først så lå jeg i senga og slappa av, i mørket og alt var som det skulle. Ingen ting skjedde før etter 2-5 minutt, da begynte jeg å få følelsen av å slenge fra side til side. Noe mer skjedde ikke før etter 6-10 min, da beina mine begynte å bli tunge og hele kroppen prikket etc. Etter 16 min eller noe så begynte det såvidt å prikke i testiklene, men ikke noe mer enn det. Prikkingen og tunghetene i beina fortsatte helt til jeg valgte å stoppe fordi jeg ikke hadde fått ereksjon eller noen annen form for deilig følelse. Ja, jeg fikk en effekt, så jeg tviler ikke på dette. Men hva kan jeg eventuelt gjøre for å få det til å funke som det skal? Og finnes det en "Nybegynner dose" som gir merkbar effekt (ikke trøtthet eller noe, helst noe mer enn avslappelse og trøtthet). Skal teste mer i morgen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk en kul avslappet slomo følelse av opium dosen, selv om det ikke varte så lenge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå