Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan jo ikke bare tro at du får det uten at du hører på I-doser. Placebo går jo ut på at man tror man får en effekt av at man gjør noe, og når man gjør tingen så skjer det siden du trodde det kom til og skje. Altså det kreves to ting for og oppnå placebo, deg selv, og en ting som man tror man får en effekt av.

Lenke til kommentar

Prøvde demoen jeg fikk fra siden dems, var en "Alcohol" og "Content" prøvde alkoholen og ble litt rar i hodet, følte meg litt rusa" :S, Lasta ned fullver. fra kaia og prøvde hasj men hadde ikke like stor effekt på meg ble bare litt øm i huet. Skal prøve "peyote" men vet ikke om jeg tør :p.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Den "brrrrrr" lyden du forklarer vill jeg anta at er etter lyden etter å ha hørt disse to forskjelige lydene i hørene.

Husker ikke jeg lenger hva som funka best, er lenge si jeg gadd å prøve noe.

Bare å prøve og teste ut selv, regner med at ingen reagerer likt på alt, så selv om noen for mega effekt på noe, så får kansje noen andre ingen ting på den.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wow, prøvde nettop ecstasy, og ble skuffet.

Først så lå jeg i senga og slappa av, i mørket og alt var som det skulle. Ingen ting skjedde før etter 2-5 minutt, da begynte jeg å få følelsen av å slenge fra side til side. Noe mer skjedde ikke før etter 6-10 min, da beina mine begynte å bli tunge og hele kroppen prikket etc. Etter 16 min eller noe så begynte det såvidt å prikke i testiklene, men ikke noe mer enn det. Prikkingen og tunghetene i beina fortsatte helt til jeg valgte å stoppe fordi jeg ikke hadde fått ereksjon eller noen annen form for deilig følelse.

Ja, jeg fikk en effekt, så jeg tviler ikke på dette. Men hva kan jeg eventuelt gjøre for å få det til å funke som det skal? Og finnes det en "Nybegynner dose" som gir merkbar effekt (ikke trøtthet eller noe, helst noe mer enn avslappelse og trøtthet).

Skal teste mer i morgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...