Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hørt om Valg (dropdown til høyre over første post) -> Lagre i favoritter? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Da holder jeg på å laste ned IDoser,så får jeg prøve litt forskjellig "drugs". Hvilken dose gir sterkest effekt? Endret 26. februar 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hand of god skal visst funke bra^^ Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har nå testa greiene på hele familien (5 stykker) uten at jeg fortalte dem hva som skulle skje, og det funka ikke på noen. Med andre ord er det placebo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det kreves endel trening og konsentrasjon for at det skal funke, tviler på at hele familyen din gadd og konse i en halvtime på noe dem ikke hadde en aning på hva var... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Har nå testa greiene på hele familien (5 stykker) uten at jeg fortalte dem hva som skulle skje, og det funka ikke på noen. Med andre ord er det placebo. 2. Does I-Doser really work?All I-Doser doses are tested by a panel of users who consider themselves experienced in binaural beat modification. A dose is not passed on to the I-Doser Store until it is proven working by a good majority of the tester staff. We find that users of I-Doser fall into one of 3 categories: Susceptible to Binaural Beats, Originally Unsusceptible to Binuaral Beats, and Immune to Binaural Beats. This is why we include several free doses with the application, so you can see for yourself if the process works for you. Some users have also reported that it may take several uses over a period of time before they see results. We can only tell you to try for yourself. Some other things that could effect your dose are: not taking your dose in a quiet serene environment, damaged or poor quality headphones, or the volume you are playing the dose at. These issues will be addressed elsewhere in the FAQ. Before purchasing Recreational Simulation CDs or MP3s, we advice you try the I-Doser Application and Free Doses to see if I-Doser works for you. Å skylde på placebo etter å ha prøvd det en gang blir litt teit Endret 26. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror du ikke man kan få samme effekten ved å konse/meditere UTEN I-doser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror du ikke man kan få samme effekten ved å konse/meditere UTEN I-doser? Det vet jeg ikke, jeg har nemlig ikke testet det. Spiller det noen rolle hva som skaper effekten? Hovedpoenget er jo at du får effekten… Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror du ikke man kan få samme effekten ved å konse/meditere UTEN I-doser? tviler sterkt. greia med idoser er at man får høre 2 susende lyder med litt forskjellig frekvens slik at det lager kaos i hodet etter lang tid. veldig kort fortalt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Quickhappy funker alltid for meg. Den jeg bruker for det meste også. Og vist du har god tid så er "First love" en bra en, quick happy * 10 det. Endret 26. februar 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Tror du ikke man kan få samme effekten ved å konse/meditere UTEN I-doser? tviler sterkt. greia med idoser er at man får høre 2 susende lyder med litt forskjellig frekvens slik at det lager kaos i hodet etter lang tid. veldig kort fortalt. Er det noen vitenskapelig forskning som støtter fenomenet, da? Og funker det kun mens man hører på, eller kan man ta av headsettet og gå ut på byen etterpå? Endret 26. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Traadstarter, les igjennom denne tråden så finner du denne diskusjonen du holder på med nå sikkert 1000 ganger, gidd og syt. Det er vel det samme om det er placebo eller ikke sålenge det funker! Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hvor? Det er vel det samme om det er placebo eller ikke sålenge det funker! Bare litt mer patetisk. Gidd og syt? Tråden er for lang til at jeg gidder å lese gjennom den. Endret 26. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvorfår er det patetisk? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvorfår er det patetisk? Fårdi man sier at I-doser har effekt når det egentlig er du selv som lager effekten. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror du ikke man kan få samme effekten ved å konse/meditere UTEN I-doser? tviler sterkt. greia med idoser er at man får høre 2 susende lyder med litt forskjellig frekvens slik at det lager kaos i hodet etter lang tid. veldig kort fortalt. Er det noen vitenskapelig forskning som støtter fenomenet, da? Og funker det kun mens man hører på, eller kan man ta av headsettet og gå ut på byen etterpå? her står det litt http://en.wikipedia.org/wiki/Brainwave_synchronization Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du får jo ikke effekten uten I-Doser. Gidder ikke og diskutere med deg, ditt problem om du syns I-Doser er teit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå