mridoser Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei. jeg ville bare si at jeg har søkt en del med google og funnet I-doser med 171 doser. helt gratis. Noe dere bør gjøre oxo. Mye morro Lenke til kommentar
Zirion Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis man vil ha det gratis, får man det gratis. Men dakar lille I-doser-firma da Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk E-mail av I-doser.com idag at quick Hits er ute, mange doser der man skal få effekt etter kun 10 min:-) mange fine doser også. Skal prøve:-D Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Enda ikke orket å teste det her jeg, er vel kanskje på tide ^ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kansje, ikke forvent får mye:-P Er helst først nå jeg har begynt å få noe effekt og jeg har holdt på i snart et år, ikke aktivt da, men en gang i blant. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Unngår alt av rusmidler og er generelt sett helseprofet, men lyd må da være lov. Skal teste dette jeg. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er ingen bivirkninger med I-doser, det kan ikke "merkes" av folk, du blir ikke avhening, det koster IKKE nødvendigvis noe, du har selv full kontrol. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Er nokk lett å skylde på det fordi som rett og slett ikke greier og få det til å virke, mange tror kansje at det er noe som kommer lett til deg, vell svaret der er: BULLSHIT!, det er som mange andre ting, det tar tid å lære seg, men når du finder ut av hvordan å gjøre det så virker det, å nå snakker jeg ikke om å TRO, DERE MÅ TRO, ååå nej, skal ikke tenke på verken"dette virker ikke" eller "jeg vet det kommer til å virke" da virker det ikke. Men men, noen gir opp, andre tar tiden med seg og finder ut at det faktisk kan være ganske så kjekt med i-doser. Lykke til Endret 1. februar 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fikk E-mail av I-doser.com idag at quick Hits er ute, mange doser der man skal få effekt etter kun 10 min:-) mange fine doser også.Skal prøve:-D Prøvd dem enda? Syns vi skal gjøre ordet placebo ulovelig i denne tråden, lei av at folk sier det hele tiden, samma om det er placebo eller ei så lenge det funker vel. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har dere sett Daft Punk sine konserter?.. villere synkronisert Lightshow og syngende publikum skal dere lete lengen etter. Min anbefaling til "Høy uten dop" : Dra på Daft Punk Konsert. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er nokk lett å skylde på det fordi som rett og slett ikke greier og få det til å virke, mange tror kansje at det er noe som kommer lett til deg, vell svaret der er: BULLSHIT!, det er som mange andre ting, det tar tid å lære seg, men når du finder ut av hvordan å gjøre det så virker det, å nå snakker jeg ikke om å TRO, DERE MÅ TRO, ååå nej, skal ikke tenke på verken"dette virker ikke" eller "jeg vet det kommer til å virke" da virker det ikke.Men men, noen gir opp, andre tar tiden med seg og finder ut at det faktisk kan være ganske så kjekt med i-doser. Lykke til Placebo, sier jeg. Funker bare for de som tror det vil funke. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jaja, vist du mener det, så hvorfor er du inni denne tråden da? Ikke les, ikke post, ikke prøv. Like that og problemet ditt er løst. Ellers så får alle som faktisk har funnet ut at det ligger mer bak det en "placobo" Poste videre erfaringer og spørsmål:-). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det fungerer særdeles dårlig. Funker i alle fall ikke på meg. Tips? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det fungerer særdeles dårlig. Funker i alle fall ikke på meg. Tips? Les den du:) Er nokk lett å skylde på det fordi som rett og slett ikke greier og få det til å virke, mange tror kansje at det er noe som kommer lett til deg, vell svaret der er: BULLSHIT!, det er som mange andre ting, det tar tid å lære seg, men når du finder ut av hvordan å gjøre det så virker det, å nå snakker jeg ikke om å TRO, DERE MÅ TRO, ååå nej, skal ikke tenke på verken"dette virker ikke" eller "jeg vet det kommer til å virke" da virker det ikke.Men men, noen gir opp, andre tar tiden med seg og finder ut at det faktisk kan være ganske så kjekt med i-doser. Lykke til Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Eller er det slik at man må TRO for at det skal funke? Omtreng som bønn, og så kjenner man "Guds kraft"? Er det gjort noen vitenskapelig forskning på fenomenet? Jeg får ofte ekstreme følelser av å høre på musikk, er det noe mer effekt av disse i-doser-sangene? Edit: og hvor får jeg tak i sangene? Og må jeg ha øreklokker? Eller kan jeg spille det på anlegget? Og finnes det flere/bedre programmer enn i-doser? Jeg har ikke troa i det hele tatt, og hvis det da ikke funker kan man konkludere med at det er ren placebo. Her ser vi noen som tror på det, og hva som skjer med dem: http://youtube.com/watch?v=c-ofuwj2gnE&feature=related Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe, sorry men jeg kan da svarene, men gir deg et svar du ikke vill ha, alt du vil vite står rundt forbi i denne tråden:). Goodluck. Ha en fin vinterferie alle:-). So longe fucker`s;) Lenke til kommentar
shane_vicious Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 noen som veit hvor jeg kan få "kjøpt" noen av de nye Qh ?? har lett rundt på nettet men finner ingen:/ kanksje jeg er en litt dårlig finner:P ellers har jeg prøvd alcohol og content og alcohol ble jeg litt svimmel og kvalm av men content fikk meg til å smile og små le litt;P tokk lucid dream før jeg skulle legge meg men skjedde ikke no... men jeg huska drømmene mine bedere en normalt da:) har bare fått kontroll over drømmene mine en gang før og da ble jeg så gla inni drømmen at jeg våkna..haha ps: hva er deres erfaringer med acid og LSD ? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du er dårlig å finde ja. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tillater meg å skrive her for å få denne tråden på Mine Inlegg : ) Meh wanna get high =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå