Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nokk lett å skylde på det fordi som rett og slett ikke greier og få det til å virke, mange tror kansje at det er noe som kommer lett til deg, vell svaret der er: BULLSHIT!, det er som mange andre ting, det tar tid å lære seg, men når du finder ut av hvordan å gjøre det så virker det, å nå snakker jeg ikke om å TRO, DERE MÅ TRO, ååå nej, skal ikke tenke på verken"dette virker ikke" eller "jeg vet det kommer til å virke" da virker det ikke.

Men men, noen gir opp, andre tar tiden med seg og finder ut at det faktisk kan være ganske så kjekt med i-doser.

Lykke til :thumbup:

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Fikk E-mail av I-doser.com idag at quick Hits er ute, mange doser der man skal få effekt etter kun 10 min:-) mange fine doser også.

Skal prøve:-D

Prøvd dem enda?

Syns vi skal gjøre ordet placebo ulovelig i denne tråden, lei av at folk sier det hele tiden, samma om det er placebo eller ei så lenge det funker vel.

Lenke til kommentar
Er nokk lett å skylde på det fordi som rett og slett ikke greier og få det til å virke, mange tror kansje at det er noe som kommer lett til deg, vell svaret der er: BULLSHIT!, det er som mange andre ting, det tar tid å lære seg, men når du finder ut av hvordan å gjøre det så virker det, å nå snakker jeg ikke om å TRO, DERE MÅ TRO, ååå nej, skal ikke tenke på verken"dette virker ikke" eller "jeg vet det kommer til å virke" da virker det ikke.

Men men, noen gir opp, andre tar tiden med seg og finder ut at det faktisk kan være ganske så kjekt med i-doser.

Placebo, sier jeg. Funker bare for de som tror det vil funke.

Lenke til kommentar
Det fungerer særdeles dårlig. Funker i alle fall ikke på meg. Tips?

Les den du:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eller er det slik at man må TRO for at det skal funke? Omtreng som bønn, og så kjenner man "Guds kraft"? Er det gjort noen vitenskapelig forskning på fenomenet? Jeg får ofte ekstreme følelser av å høre på musikk, er det noe mer effekt av disse i-doser-sangene?

Edit: og hvor får jeg tak i sangene? Og må jeg ha øreklokker? Eller kan jeg spille det på anlegget? Og finnes det flere/bedre programmer enn i-doser?

Jeg har ikke troa i det hele tatt, og hvis det da ikke funker kan man konkludere med at det er ren placebo. Her ser vi noen som tror på det, og hva som skjer med dem: http://youtube.com/watch?v=c-ofuwj2gnE&feature=related

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

noen som veit hvor jeg kan få "kjøpt" noen av de nye Qh ??

har lett rundt på nettet men finner ingen:/ kanksje jeg er en litt dårlig finner:P

ellers har jeg prøvd alcohol og content

og alcohol ble jeg litt svimmel og kvalm av

men content fikk meg til å smile og små le litt;P

tokk lucid dream før jeg skulle legge meg men skjedde ikke no...

men jeg huska drømmene mine bedere en normalt da:)

har bare fått kontroll over drømmene mine en gang før og da ble jeg så gla inni drømmen at jeg våkna..haha

ps:

hva er deres erfaringer med acid og LSD ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...