Bendorama Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Lite aktivitet i denne tråden fortiden, men tenkte jeg kunne legge opp en liten review av Dosen "First love". Denne var en av de jeg påstår at jeg fikk effekt ut av, den var veldig kjekk egentli. Effekten kom vell ca. etter 5-10 min og det var som om du fikk små rykkniger i kroppen heletiden(hvert 10-30 sec) akkuart som om du får frysninger bare at du ble kjempe glad på hver av disse rykkningen var som om hele smile gikk rett til topps, og så var det bare å vente på neste igjen, og det var jo ikke bare at man følte seg glad, men ellers veldig bra, det var en dose som var verdt de 30min absolut, det er riktig nokk noen uker siden jeg tokk den, og har ikke prøvd etter på, men må nokk vudere igjen, bra saker:-) Håper noen andre også kan få den samme følelsen av denne dosen, var btw første gang jeg prøvde den også, og jeg lå ikke, jeg satt i stolen i mørkt rom og gjorde noen små ting på pc`en, selv om du egentli bare venta på disse rykningene hele tiden når de startet. Lenke til kommentar
Fritidsproblem Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hmmm.. vet ikke om noen andre har spurt om det da men... hvor får jeg tak i flere "doser" har bare 2 når jeg innstalerte det=/ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vell, du kan kjøpe dem? Selv om de fleste bruker nokk mindre lovelige metoder, som tas på eget ansvar og blir ikke nevnt her. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) ..... Endret 18. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) ..... Endret 14. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal ta blodprøve hos legen om 1 uke, vil dette merkes i blodet ? Litt dumt spørsmål, men jeg bare lurer Tviler på det vil ha noe å gjøre med blodet ettersom det bare er lyd. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) .... Endret 18. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal ta blodprøve hos legen om 1 uke, vil dette merkes i blodet ? Litt dumt spørsmål, men jeg bare lurer Nei, og det vil ikke skape noen avhengighet heller (annet enn psykisk avhengighet, men da er nok WoW farligere). Det eneste som skjer er at hjernen din blir midlertidig stimulert Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal prøve dette en gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) .... Endret 18. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men hvem er best for holde konse og utholdenheten oppe? Hvor lenge varer "rusen?Du må nesten bare lese beskrivelsene på de enkelte. Selv har jeg aldri fått dem helt til å virke, men jeg har en sterk mistanke om at det er fordi jeg ikke klarer å slappe av nok (du må liksom rense hodet for tanker). Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen har effekt mens du hører på,de andre har en effekt på ca. 30min. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 det jeg syns er rart er at når folk har stor nok tro på at dette funker, at det påvirker hjernen, så stoler de på at de som selger det ikke har lagt inn ett eller annet hjernevaskingsgreie som gjør at man får veldig lyst på cola eller en barbiedukke. hehe prøvde french roast bare for å se om det hjalp om morningen, og jeg er faktisk litt usikker. prøvde det med en gang jeg våknet, la meg ned i sengen igjen og prøvde å sovne med lyden på. vanligvis ville jeg sovnet på flekken hvis jeg ligger meg ned i sengen og prøver å sovne med en gang jeg våkner, men nå ble jeg faktisk litt våken. merkelige greier. men kanskje det bare var fordi jeg hadde lyd på ørene og det ikke er lett å sovne med det. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 french roast skal effekten komme etter du har hørt igjenom dosen, effekt skal ikke være mens du hører på den:-P Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal ta blodprøve hos legen om 1 uke, vil dette merkes i blodet ? Litt dumt spørsmål, men jeg bare lurer Unnskyld meg men LOL! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal ta blodprøve hos legen om 1 uke, vil dette merkes i blodet ? Litt dumt spørsmål, men jeg bare lurer Unnskyld meg men LOL! Word. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 french roast skal effekten komme etter du har hørt igjenom dosen, effekt skal ikke være mens du hører på den:-P hmm jaja da har det nok ingen effekt på meg tror jeg... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kansje, kansje ikke. Det gjelder å tro. Det gjelder og høre dem flere ganger en 1-3 ganger. Det gjelder å være konsentrert. Lenke til kommentar
Zirion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Første dosen jeg prøvde var "French Roast", og den funket faktisk VELDIG bra. Dette er noe jeg kunne tenkt meg å høre på når jeg våkner hver dag, ettersom jeg har problemer med å stå opp iblant. Jeg var skikkelig trøtt når jeg begynte å høre på den, og litt etter at den var ferdig ble jeg helt våken. Noen som har hatt erfaringer med noe annet som funker? (For lat til å lese gjennom alle sidene) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vist dette var noe som brydde deg veldig, så leser du igjenom sidene;-) I og med at blir dumt, vist alle skal komme å fortelle noe som allerede står lenger tilbake i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå