Sio Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nuvel. Jeg kan bekrefte at I-doser ikke er bare basert på placebo effect. Fungerer alt for bra til at det kun kan være det. Men de overdriver voldsomt på beskrivelsene av dosene. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nuvel. Jeg kan bekrefte at I-doser ikke er bare basert på placebo effect. Fungerer alt for bra til at det kun kan være det. Men de overdriver voldsomt på beskrivelsene av dosene. 9409968[/snapback] Plz, det dritet funka ikke i det hele tatt. Jeg skulle også likt å se hva som gjør deg kvalifisert til å kunne uttale deg om hvor sterk placebo-effekt kan være. Lenke til kommentar
Sio Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det fungerte på meg. Det er derfor jeg sier at det ikke bare er placebo effekt. Det er ingenting unntatt det som gir meg rett til å bekrefte noen ting som helst. Jeg kan da ikke for at det ikke fungerte for deg? Men det fungerte for meg så jeg er glad til. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Selv om du følte at det fungerte så betyr vel ikke det at det ikke er placebo? Skjønte ikke helt sammenhengen... Lenke til kommentar
Sio Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette er off topic. Det fungerer, placebo eller ikke. Er det placebo, so what? Da for det bare være. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er jo ikke offtopic, For spørsmålt om placebo eller ikke er et generelt sprøsmål i samenheng med I-doser. Lenke til kommentar
Sio Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg syntest ikke det vare placebo effekt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 nej er derfor sa det, noen sier det er , noen sier det ikke er, deremed blir det et spørsmål Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) dere må åpne i-doser, deretter open--dopet du skal ha.. merket ikke noe av french roast. vil ikke prøve de større sakene. Endret 3. september 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 French roast er kaffe da Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har nå prøvd marihuana, out of body experience og trip. Kan ikke si jeg har merket stort av noen av dem. Litt skuffet.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 nja, har nå kommet over i-doser jeg da Som sakt vil dere ha noe som ikke skal funke som dop, så åprøv "brain sync-Deep sleep og Deep learning" De virker, sverger jeg på, har bevis også Lenke til kommentar
Crex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hjelp! I-doser funker ikke på vista.. vet noen hvordan jeg skal fikse det.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 versjon 4.0/4.5 funker på vista Lenke til kommentar
Crex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 versjon 4.0/4.5 funker på vista 9625212[/snapback] hmm ok takk Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fikk et par av disse i-doser filene tilsendt på mp3. Tenker å spille av disse i Winamp. Vil dette fungere? Har vrient for å tro at avspillingen må foregå i i-doser for å fungere, når dette bare er lyder.. Men tar jeg feil? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det sies at det blir litt tapt kvalitet, men har ingen bevis som bekrefter det. Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 dette virker bare mer og mer latterlig. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ingen som sier at du må prøve:-P Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ingen som sier at du må prøve:-P Flaks! Dette virker jo ganske morsomt, men ble litt skeptisk da effekten var lik 0. Vakke noe big suprise at det også fulgte med en rekke pop-ups, dose ekstra sterk. Spaddware fjas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå