Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd dette å kan bekrefte at det fungerer? Hva er det egentlig disse lydbølgene gjør med hue ditt?

7786114[/snapback]

En kompis av meg var helt hekta på det før, de satt på hyttetur han og noen gutter og hørte på boomblasteren på "røyksopp"

Dette gjorde de helt seriøst, var stille og konsentrerte (som også kreves for at du skal oppnå noe)

Etter 35 minutt satt alle helt døde, mens han ene plutselig hoppet opp og pekte bestemt mot vinduet idet han skrek: "SE! en vaskebjørn!"

Han løp mot døren og ut, tok opp en pinne og begynte å veive rundt i løse luften etter denne "vaskebjørnen" han så.. Han kompisen min fortalte at de hadde bare sittet der og ledd, mens han på utsiden smalt i vegger og mark med pinnene.

Så om det funker eller ikke, kunne kanskje vært påvirket av trøtthet og andre ting, men jeg har en liten tro på at det funker faktisk. men om du får det du har trykket på vet jeg ikke sikkert.

Disse "lydbølgene" har jeg forstått kobler seg inn på hjernen og synkroniserer seg først med lydbølgene i hjernen, etterhvert stiller de seg inn og sakker eller øker hastigheten slik at hjernen tror noe helt anna enn det som skjer egentlig. Jeg er ikke sikker på at det er sånn, men jeg bare tror det funker på denne måten. ble forklart det en gang og det hørtes ganske logisk ut, men rett meg om jeg tar feil.

Har jo hørt at det kan være både avhengighetsdannende og at det kødder med huet.

Akkurat derfor jeg er redd for å prøve selv, kan kødde med huet, tenk om du aldri kommer tilbake til sånn som du var etc ? :p

Har jo hørt at det kan være både avhengighetsdannende og at det kødder med huet.

Lenke til kommentar

Du tror ingen ting på det fordi du har prøvd det selv eller fordi du har en mening om det ?

Jeg vil ikke gå inn i noen diskusjon her inne, dere får tro hva dere vil.

Men det er sant som du sier, at det kun er ment for Headset, men da også må du være dypt konsentrert og det må være stille i rommet rundt deg.

Headsetet tror jeg er med på å forsterke lyden og ta vekk lyden rundt deg slik at du kan oppnå en enda høyere effekt, men jeg tror det fint er mulig uten headset, mange headset idag er såpass dårlige som Koss Portapro (han kompisen min bruker til det) at headset og boomblaster ikke er langt ifra hverandre.

Tro hva dere vil som sagt, :) jeg bare delte min del ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg hva jeg skal tro, lar det stå et ? tegn i min mening om effekt på meg selv, vist effekt har det ikke vært liksom "WOW utroligt"

Men Boomblaster da ikke gi noe mer en bass, må vær noen frekvenser den ikke følger med I-doser på?

og hvor konsentret er man vist man er 3++ folk å sitter å hører på en boomblaster? ;)

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar

Bruker du boomblaster skal det ikke fungere i teorien engang. For at det skal være noen som helst mulighet er du nødt til å bruke hodetelefoner. Hele greia er jo at man skal få forskjellige frekvenser i venstre og høyre øre som sammen utgjør frekvenser med "egenskaper".

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd den der LSD lyden, merka ikke så mye men sånn litt prikking i hendene og føttene. Sa etterhvert ble det litt vanskelig å bevege hendene og føtene de satt liksom..litt fast :S Men det var ikke noe mer enn d..

Edit: Er IceMat Siberia headsettet bra nok for å spille av de her lydene?

Endret av Gramex
Lenke til kommentar

Med I-doser hørte jeg på en som het "Orgasm" idag. Den funkerte ikke, etter 30/50min ville jeg slå den av. Men så tenkte jeg at jeg skulle ta ned volumnivået. Etter jeg senket volumet fungerte den etter 5min (tror jeg :p Hadde ikke klokke, skjermen skrus av når dosene tas) Det var ingenting i forhold til vanlig orgasme. Men så mistet jeg jo 30 min også da... Prøv å finne et komfortabelt volum nivå, steng alt ute, tenk på å høre lydbølgene er mine råd.

Jeg tror dette gir mer en enn Placebo effekt.

Lenke til kommentar
Mye mulig I-doser er placebo,

men jeg tror 100% at  ting som Brain Sync og Brainwave Mind Voyages er ekte stuff :)

9401622[/snapback]

Brain Sync er et program og Brainwave mind er et program? Jeg skal hamstre alt og finne utav dette :) Bør finne det programmet som passer deg selv best. Nå holder jeg på med I doses. Viser det seg at det ikke fungerer slik jeg hadde håpet prøver jeg et av de du listet opp.

Jeg tror alle har en viss forsking bak seg. Jeg tror ikke noen av programmene er kun helt og holdent basert på Placebo effekt. Men jeg kan ta feil.

Har du prøvd alle programmene?

PS: På I-doser sitt forum sa mange at dosene fungerte kjempebra.

Noe som viser at det er et bra program?

At folk later som?

Eller at de skriver bra om seg selv på sitt eget forum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...